کد خبر : 1647387 | 11 آبان 1398 ساعت 21:30 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان با من هستند

والورده: به استعفا فکر نمی‌کنم

ارنستو والورده سرمربی بارسا پس از شکست از لوانته بحث احتمال استعفایش را منتفی دانست.

والورده: به استعفا فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا به عنوان صدرنشین لالیگا امشب به زمین لوانته آمده بود و در نیمه اول با پنالتی مسی برنده راهی رختکن شد. ولی لوانته نیمه دوم طوفانی به پا کرد و در هفت دقیقه موفق به زدن سه گل به بارسا شد تا شکستی تلخ برای مدافع عنوان قهرمانی لالیگا به ثبت برسد.

 

 

1448491

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« از دیدگاه من، نیمه اول بازی را به خوبی تحت کنترل نداشتیم ولی هر لحظه به نظر می رسید که می توانیم به حریف گل بزنیم. شرایط نیمه اول اینگونه بود ولی در نیمه دوم با وجود اینکه هدف مان زدن گل های بیشتر بود، نه بازی را تحت کنترل در آوردیم و نه به اندازه کافی موقعیت ایجاد کردیم. فاصله فقط یک گل بود و روی دو صحنه توانستند شکست را با برد عوض کنند و گل سوم نیز کار ما را تمام کرد. گل دوم ما که آفساید اعلام شد، می توانست همه چیز را تغییر دهد و به ما اجازه جسارت بیشتری می داد.

هدف ما در نیمه دوم چیزی جز زدن گل دوم و بیشتر کردن حاشیه امنیت نبود، اما به اندازه کافی خوب کار نمی کردیم. نیمه دوم از لحاظ استراتژی و ساختار، مشکلاتی داشتیم و بازی بیش از اندازه ناپایدار بود. هرگز فکر نمی کردیم با برتری 1-0 کار حریف تمام است ولی روی سه صحنه غافلگیر شدیم.»

 

 

1448452

 

 

احترام از دست رفته:« برای حریفان بازی با بارسا یکی از بازی های سال است و هر کاری برای توقف ما انجام می دهند. می دانیم که برای برد در برابر حریفانی اینچنین با انگیزه، باید تلاش بسیار بیشتری به خرج داد. ما به بازی در چنین شرایطی و برابر حریفان باانگیزه عادت داریم. اینکه حریفان احترام گذشته را به بارسا نمی گذارند هم یک دیدگاه است. معتقدم نباید ارزش های لوانته را زیر سوال برد. آنها خیلی خوب کار کردند.»

 

غیبت دمبله:« این تصمیم فنی من بود. همیشه وقتی شکست می خورید، صحبت از بازیکنان غایب می شود. بازی های زیادی تا پایان فصل باقیمانده و فرصت به دمبله نیز خواهد رسید.»

 

استعفا:« خیر. واضح است که به استعفا فکر نمی کنم. بازیکنان با من هستند و به توصیه هایم جواب می دهند. امروز شکست خوردیم و تمام.»

 

تفاوت فاحش بازی های خانگی و بیرون خانه:« بله درست است. سطح بازی ما در زمین خودمان بالاتر است. در نوکمپ بهتر بازی می کنیم ولی پس از هفته های ابتدایی، روند کاری مان در بیرون خانه را نیز بهتر کردیم. در هر صورت این بازی را باختیم و باید در بازی بعد به این شکست واکنشی خوب نشان دهیم. بارسا همیشه واکنش نشان می دهد و این بار نیز فرقی با گذشته نمی کند.»

 

 

1448500

 

دیدگاه‌ها