کد خبر : 1647389 | 11 آبان 1398 ساعت 21:41 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

شبی که تیم گواردیولا برای سه امتیاز جان کند! (عکس)

منچستر سیتی در یک دیدار سخت و نفس گیر مقابل ساوتهمپتون به پیروزی رسید.


به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امروز از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود. ساوتهمپتون در بازی قبلی خود با ۹ گل از لسترسیتی شکست خورده بود و به همین خاطر همگان پیروزی آسانی را برای منچسترسیتی در بازی امروز مقابل این تیم متصور بودند اما اتفاقات به گونه ای دیگر رقم خورد و سیتیزن ها به سختی و در حالی که تا اواسط نیمه دوم از حریف خود عقب بودند، در نهایت با نتیجه ۲-۱ به پیروزی دست یافتند.


شاگردان پپ گواردیولا در بازی امروز کار را هجومی آغاز کردند اما بر خلاف جریان بازی ساوتهمپتون توسط جیمز وارد به گل رسید. در ادامه بازی سیتیزن ها حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب دادند و در نهایت سرخیو آگوئرو گل تساوی بخش این تیم را در دقیقه ۷۰ به ثمر رساند. پس از به ثمر رساندن گل تساوی حملات منچسترسیتی ادامه یافت و آنها بالاخره در دقیقه ۸۷ توسط کایل واکر به گل برتری رسیدند تا به یک پیروزی سخت و نفس‌گیر دست پیدا کرده باشند.

 

این بازی اما چند نکته آماری جالب برای منچسترسیتی داشت؛ کایل واکر، مدافع انگلیسی سیتیزن ها، موفق شد برای اولین بار در طول دوران فوتبال خود آمار یک گل و یک پاس گل همزمان در یک بازی را به ثبت برساند.


همچنین سرخیو آگرو با گلزنی در دیدار امروز یک آمار جالب توجه را از خود به جای گذاشت؛ او در این فصل ۱۰ شوت روانه دروازه حریفان کرده که از این تعداد ۹ گل به ثمر رسانده است؛ موضوعی که حاکی از شم بالای گلزنی این بازیکن دارد.

 

همچنین بازی امروز هشتمین دیداری بود که تیم پپ گواردیولا موفق به ثبت گل در نیمه اول نشده است. نکته عجیب این که از این تعداد بازی ۴ رقابت در مقابل ساوتهمپتون بوده است.

 

1448493

 

1448496

 

1448492

 

1448494

 

1448495

دیدگاه‌ها