کد خبر : 1647398 | 11 آبان 1398 ساعت 22:19 | 19K بازدید | 0 دیدگاه

سادیو مانه: نمی‌توانم خوشحالی خود را توصیف کنم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، بابت پیروزی مهم این تیم مقابل استون ویلا ابراز خوشحالی کرد.

سادیو مانه: نمی‌توانم خوشحالی خود را توصیف کنم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول صدرنشین امروز از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس مهمان استون ویلا بود. شاگردان یورگن کلوپ تا دقایق پایانی بازی با یک گل از حریف خود عقب بودند اما در نهایت با گلزنی اندرو رابرتسون و سادیو مانه در لحظات پایانی نتیجه شکست را با پیروزی عوض کردند.

 

1448503

 

گل پیروزی بخش لیورپول در دقیقه ۹۴ و توسط سادیو مانه سنگالی به ثمر رسید. این مهاجم آماده لیورپول پس از بازی درباره پیروزی دلچسب این تیم مقابل استون ویلا صحبت کرد. او گفت: "در حال حاضر نمی‌توانم خوشحالیم را توصیف کنم. شایستگی کسب سه امتیاز را داشتیم و خوشبختانه به این مهم نیز دست یافتیم. بازی فوق‌العاده سختی برای ما بود و در طول دیدار برای پیروزی به زحمت زیادی افتادیم. "

 

مانه در ادامه گفت: "پس از دریافت گل اول کار ما بسیار دشوار شد. نیمه اول نمایش فوق العاده بدی از خود ارائه دادیم اما در در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و با انجام حملات متعدد موفق به ثبت دو گل شدیم."

 

مانه در پایان پیرامون رقابت لیورپول و منچسترسیتی در ادامه فصل گفت: " احترام زیادی برای منچسترسیتی قائل هستیم. آنها تیم بسیار خوبی هستند اما ما هم لیورپول هستیم و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم. هفته آینده باید به مصاف آنها برویم و فکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی خواهد شد؛ قطعاً لیورپول در آن بازی به دنبال کسب نتیجه پیروزی خواهد بود."

 

دیدگاه‌ها