کد خبر : 1647402 | 11 آبان 1398 ساعت 22:29 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک ماه تلخ برای شاگردان ژاوی؛

الدحیل انتقام حذف آسیایی را از السد گرفت

ناکامی شاگردان ژاوی در بازی‌های بزرگ همچنان ادامه دارد و آنها امشب مقابل الدحیل باخت سنگینی را متحمل شدند.

الدحیل انتقام حذف آسیایی را از السد گرفت

 

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین و آخرین مسابقه هفته نهم لیگ ستارگان قطر، تیم‌های الدحیل و السد که بیشترین رقابت را طی سالیان اخیر با یکدیگر داشتند، از ساعت ۱۹:۵۵ امشب در استادیوم عبدالله بن خلیفه مقابل هم قرار گرفتند.

 

شاگردان ژاوی شروع خوبی در این دیدار داشتند و موفق شدند در دقیقه ۱۴ روی توپ ارسالی از جناح راست زمین توسط حسن الهیدوس به گل برسند، اما در دقیقه ۳۴ الدحیل صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد مونتاری آن را تبدیل به گل کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

در حالی که نیمه اول با تساوی رو به اتمام بود، اما در وقت‌های اضافه توپ ارسالی از روی کرنر سمت چپ زمین را کریم بوضیف با ضربه سر تبدیل به گل کرد تا الدحیل با برتری مقابل السد به رختکن برود.

 

1448511

 

 

ادمیلسون جونیور در دقیقه ۸۱ با شوتی زمینی گل سوم الدحیل را به ثمر رساند تا امیدهای شاگردان ژاوی برای کسب امتیاز در این بازی بزرگ کمرنگ‌تر از قبل شود ولی این پایان کار نبود. الدحیل که در لحظات پایانی با یک اخراجی به کارش ادامه می‌داد، در دقیقه اول وقت‌های اضافه نیمه دوم نیز موفق شد با شوت پُرقدرت المعز علی بار دیگر دروازه السد را باز کند.

 

الدحیل که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد شکست خورده و از این رقابت‌ها حذف شده بود، امشب توانست با برتری ۴ بر یک مقابل شاگردان ژاوی، از آنها انتقام بگیرد و همچنین با ۲۳ امتیاز در صدر جدول لیگ ستارگان قطر بایستد.

 

السد در حالی امشب برابر الدحیل شکست سنگینی را متحمل شد که در یک ماه اخیر روی نوار ناکامی بوده و علاوه بر شکست برابر الهلال و ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ ستارگان نیز بازی مهم برابر الریان را واگذار کرده است.

 

دیدگاه‌ها