کد خبر : 1647410 | 11 آبان 1398 ساعت 22:55 | 73.9K بازدید | 0 دیدگاه

همه مشکلات از ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود

زنوزی: ما قطب جدید هستیم، این را باید بپذیرید

مالک باشگاه تراکتورسازی در گفت و گو با رادیو جوان ضمن اعلام ناراحتی از داوری بازی استقلال اعلام کرد در تاتارستان به تجارت بین المللی مشغول است.

زنوزی: ما قطب جدید هستیم، این را باید بپذیرید

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی از مهمترین چهره های فوتبال ایران و از پرسر و صداترین آنها ست. تاجری جاه طلب که بعد از نزدیک به یک دهه حضور مستقیم در فوتبال ایران به دنبال کسب اولین قهرمانی با تراکتورسازی است. زنوزی در این وادی ابایی از اعلام مخالفت با فوتبال دو قطبی و تیم های تهرانی ندارد. چیزی که مثل همیشه واکنش برانگیز خواهد بود.
این مصاحبه را بخوانید:

 

 *پیش از همه چیز به هواداران تراکتور به دلیل کسب رتبه پنجم پرهوادارترین تیم جهان تبریک می‌گویم. همچنین هواداران ما روز گذشته شخصیت بالایشان را نشان داده و به همه اثبات کردند که تبریز جای هیچ گونه بحث و حرف و حدیث نیست. پرشورها با تشویق بازیکنان پس از بازی، نشان دادند که فرهنگ و شخصیت بالایی دارند. بنده هم بیانیه ای صادر کردم و معتقدم کوچکترین کار در قبال هواداران بود. هواداران ما لیاقت بالایی دارند و بنده خودم نیز یکی از هواداران تراکتور هستم. با اینکه تراکتور پرهوادارترین تیم آسیا، ایران و پنجمین تیم پرهوادار دنیاست؛ اما هوادارانمان واقعاً مظلوم هستند و به راحتی حقشان خورده می‌شود.

 

*ما روز گذشته باختیم، ولی باید بدانید بازیکنی که دقیقه 4 باید اخراج می شد، اخراج نشد. اینکه می‌گویم جرأت از قشر داوران گرفته شده است همین موضوع است، بازیکن استقلال حتی کارت زرد هم دریافت نکرد! داور پشت دروازه، کمک داور و داور وسط به همدیگر کمک نمی‌کنند؟ چه زمانی می‌خواهیم حرفه‌ای شویم؟ اینکه دو سه تیم حرفه‌ای شوند و بقیه تیم‌ها آماتور باقی بمانند، انصاف نیست.

*دو قطبی فوتبال روی خیلی از مسائل تأثیر گذار است و داورها از اینکه مورد غضب هواداران این دو تیم قرار گیرند، می‌ترسند. یکسری از مسئولان و هواداران جرأت را از داوران گرفته‌اند و ما باید کاری کنیم جرأت به داوران بازگردد و تیم‌های شهرستانی از این جهت، آسیب می‌بینند. دردانه‌ها بیشترین بهره را از اشتباهات داوران می‌برند و اگر خصوصی شوند، خیال همه راحت می‌شود.

 

*همه‌ی مشکلات از ورزشگاه آزادی شروع می‌شود، هواداران تیم‌های پایتخت در ورزشگاه آزادی یکسری مشکلات برای تیم‌‌های شهرستانی به وجود می‌آورند و هواداران این تیم‌ها را مجبور به واکنش می‌کنند. این هفته به مادری که دو فرزندش در راه کشورمان شهید شده است، بد و بیراه می‌گویند و مسئولان نیز هیچ عکس و العملی نشان نمی‌دهند. سال گذشته در بازی «سایپا – پرسپولیس» به ما فحاشی شد، ولی چرا کمیته انضباطی واکنش نشان نداد؟ همچنین در بازی «سپاهان – پرسپولیس» چرا سر سپاهان را بریدند؟ مقصر آن اتفاقات چه کسانی بودند؟ به خاطر دردانه‌هایشان سر تیم‌های شهرستانی را می‌برند.

 

* هواداران دو تیم پایتخت باید قبول کنند که فوتبال از دو قطبی خارج شده و چند قطب جدید ایجاد شده است. رسانه‌ها هر تهمتی که می‌خواهند به تیم ما می‌زنند. مشکلات مالی تراکتور شایعه بوده و ما امسال بالای 35 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده‌ایم و امکانات بازیکنان نسبت به سال قبل هم افزایش یافته است. نمی‌توانند بپذیرند که قطب جدیدی با تعداد هوادار بیشتر نسبت به تیم‌های تهرانی وجود دارد.


*بنده چندین بار اعلام کرده‌ام که برای فروش ماشین سازی برای کسی که در شأن این تیم هزینه کند، آمادگی دارم. نمی‌خواهم ماشین‌سازی مثل پاس شود.


*روزنامه ... مسائلی نوشته که واقعیت ندارد، بله من در تاتارستان برای یکسری کارهای اقتصادی جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی ایران حضور دارم و ترمینال صادراتی ایران در روسیه و کشورهای آسیای میانه را ایجاد می‌کنم. به دلیل مشکلات کم آبی در کشورمان، کشت فرا سرزمینی که قانونی است را دنبال می‌کنم. بنده صنعت‌گر بین المللی هستم؛ این رسانه‌ها برای تمامی شهرستان‌های ایران مشکل ایجاد کردند.

 

دیدگاه‌ها