کد خبر : 1647411 | 11 آبان 1398 ساعت 23:22 | 52.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب گواردیولا به وقت‌کشی سرمربی ساوتهمپتون (عکس)

در جریان بازی امروز بین دو تیم منچستر سیتی و ساوتهمپتون یک اتفاق عجیب و البته جالب توجه رخ داد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امروز از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود. در حالی که بسیاری گمان می کردند که منچسترسیتی با یک پیروزی پرگل این بازی را به پایان برساند اما اتفاق دیگری رخ داد و شاگردان پپ گواردیولا به سختی و با گل دقایق پایانی کایل واکر و با نتیجه ۲-۱ حریف خود را شکست دادند. 

 

در جریان این بازی اما یک اتفاق جالب توجه و عجیب رخ داد؛ در حالی که زمان بازی به سرعت برای تیم گواردیولا سپری می شد و منچسترسیتی نیاز مبرمی به گلزنی برای کسب هر سه امتیاز داشت، رالف هاسن هوتل، سرمربی ساوتهمپتون، در حرکتی عجیب با تعلل در دادن توپ به بازیکنانش به نوعی دست به وقت کشی زد؛ موضوعی که باعث عصبانیت گواردیولا شده بود.

 

گواردیولا پس از اینکه تیمش در دقیقه ۸۷ توسط کایل واکر به گل برتری رسید، دست به یک اقدام جالب زد. با توجه به فیلم های منتشر شده از بازی، گواردیولا پس از گل برتری تیمش با برداشتن توپ و با تعارف کردن آن به سرمربی ساوتهمپتون، به نوعی از وقت کشی او به شکلی کنایه آمیز ابراز ناراحتی می کند. در فیلم‌های منتشر شده مشخص شده که گواردیولا با لبخند به هوتل می گوید: "چرا حالا توپ را نمی خواهی...؟"

 

1448523

 

1448525

 

1448524

دیدگاه‌ها