کد خبر : 1647418 | 12 آبان 1398 ساعت 00:12 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

دوباره ابهام برای حضور ستاره ایرانی برابر عراق؛

طارمی با درد بازی کرد و تعویض شد

ملی پوش ایرانی ریو آوه به دلیل مصدومیت تنها یک نیمه در جریان شکست تیمش برابر بنفیکا در زمین بود.

طارمی با درد بازی کرد و تعویض شد

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار آغازین هفته دهم لیگ برتر پرتغال، تیم ریو آوه که مهدی طارمی را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در ورزشگاه دا لوز لیسبون مقابل بنفیکا صدرنشین قرار گرفت.

 

بنفیکا در نیمه اول با گلزنی روبن دیاز به برتری دست یافت، اما در حالی که ریو آوه به دنبال جبران نتیجه در ادامه مسابقه بود، مهدی طارمی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد تا کار سختی برای زدن گل تساوی داشته باشد و در نهایت با دریافت یگ گل دیگر مغلوب شود.

ریو آوه بعد از یک باخت و دو تساوی طی سه هفته اخیر لیگ برتر پرتغال، امشب نیز با شکست ۲ بر صفر برابر بنفیکا شکست خورد تا ۱۲ امتیازی و در رده هفتم جدول بماند.

 

مهدی طارمی که دو هفته قبل در جریان مسابقه با فریرا آسیب دید و در اواسط نیمه دوم تعویض شد، در دیدار اخیرشان با وجود مصدومیت از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و توانست گل تساوی برابر موریرنسی را به ثمر رساند.

 

اما طارمی امشب که از ابتدا در ترکیب ریو آوه برابر بنفیکا به میدان رفت، پس از حضور ۴۵ دقیقه‌ای در زمین و بازی با پای مصدوم، از ابتدای نیمه دوم نتوانست در جریان مسابقه بماند و جای خود را به رونان داد.

 

کارلوس کاروالهال، سرمربی ریو آوه نیز در نشست خبری بعد از بازی با بنفیکا به مصدومیت طارمی اشاره کرد و گفت: "ما تنها ۳۰ درصد طارمی را دراختیار داشتیم و او خیلی محدود بازی کرد."

 

ستاره ایرانی ریو آوه در حالی امشب بخاطر آسیب دیدگی تعویض شد که اکنون نیز مثل دو هفته قبل ابهاماتی درباره حضورش در دیدار تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر عراق به وجود آمد.

 

دیدگاه‌ها