کد خبر : 1647421 | 12 آبان 1398 ساعت 00:20 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: شرایطم مانند زمان پیوستن به اتلتیکو است

آنتوان گریزمان، ستاره بارسلونا، پس از شکست 3-1 تیمش مقابل لوانته، تاکید کرد که نگران شروع نه چندان خوبش در ترکیب آبی و اناری ها نیست.

گریزمان: شرایطم مانند زمان پیوستن به اتلتیکو است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در دیدار امشب ابتدا با گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی پیش افتاد اما در نیمه دوم و در طول 7 دقیقه، سه گل دریافت کرد و شکست سختی را متحمل شد.

گریزمان که در تابستان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، در این دیدار در کنار لوئیس سوارز و مسی در خط حمله قرار گرفت اما بار دیگر نتوانست نمایش درخشانی ارائه بدهد؛ موضوعی که باعث نگرانی هواداران این تیم شده اما خودش این مسئله را غیرطبیعی نمی داند.

او به خبرنگاران گفت:" شرایط خوبی دارم. این اتفاق در اتلتیکو مادرید هم برای من رخ داد. من کم کم در تیم جا می افتم زیرا بلافاصله در تاکتیک ها جا نمی افتم اما به آن عادت می کنم."

گریزمان که در سال 2014 از رئال سوسیداد به اتلتیکو مادرید پیوست، بعد از 10 بازی توانست اولین گلش را برای این تیم به ثمر برساند.

 

1448536

 

این ستاره فرانسوی همچنین در مورد نمایش تیمش در دیدار امشب گفت:" شاید در ابتدای نیمه دوم، مشکل تمرکز داشتیم. می توانیم از شکست درس بگیریم و بهتر شویم.

در یک بازی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد، مسئله این است که بتوانیم به آن واکنش نشان بدهیم و ما نتوانستیم این کار را بکنیم. باید ببینیم چه اشتباهی داشتیم و آن را تصحیح کنیم.

شاید نگرش ما اشتباه بود. ما در 10 دقیقه سه گل دریافت کردیم و این می تواند اتفاق بیفتد اما ما باید هر کاری می توانیم انجام بدهیم تا این اتفاق دوباره رخ ندهد."

دیدگاه‌ها