کد خبر : 1647432 | 12 آبان 1398 ساعت 01:28 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال 0-0 بتیس: زیدان هدیه والورده را پس فرستاد!

رئال مادرید در دیداری خانگی مقابل بتیس با تساوی 0-0 متوقف شد و فرصت بازگشت به صدر جدول را از دست داد.

رئال 0-0 بتیس: زیدان هدیه والورده را پس فرستاد!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که بارسلونا مقابل لوانته شکست خورد، شاگردان زین الدین زیدان فرصت داشتند تا با پیروزی برابر بتیس، به صدر جدول صعود کنند اما در نهایت به یک تساوی خانگی رضایت دادند تا همچنان در رده دوم جدول لالیگا باشند.

رئالی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 8، ادن هازارد روی پاس بنزما، دروازه حریف را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را نپذیرفت.

برتری رئالی ها ادامه داشت و در دقیقه 18، تونی کروس می توانست زننده اولین گل بازی نام بگیرد اما ضربه او از کنار دروازه بتیس به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد بتیس صاحب اولین موقعیت جدی اش شد اما ضربه نبیل فکیر هم راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.

 

1448556

 

برتری رئالی ها ادامه داشت اما بازیکنان این تیم نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. تا اینکه در دقیقه 43، روی پاس بنزما، راموس صاحب یک موقعیت خوب شد و می توانست با ضربه والی، کار را تمام کند اما واکنش عالی روبلس، دروازه بتیس را نجات داد و نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم رئالی ها بهتر آغاز کردند اما باز هم بازیکنان بتیس با دفاع فشرده، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان می شدند. اولین موقعیت جدی رئال در این نیمه، در دقیقه 64 ایجاد شد؛ زمانی که پاس تونی کروس، مندی را صاحب موقعیت کرد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات رئال ادامه پیدا کرد اما باز هم موقعیت چندانی نصیب این تیم نمی شد. در دقیقه 82، ارسال بنزما در محوطه جریمه بتیس به دست فدال برخورد کرد اما علی رغم اعتراض بازیکنان میزبان، داور خطایی اعلام نکرد.

 

1448557

 

فشار حملات رئال ادامه داشت و این تیم در آخرین ثانیه های بازی صاحب دو موقعیت خوب شد اما باز هم نتوانست به گل برسد. ابتدا وینیسیوس بود که روی پاس مندی، صاحب موقعیت شد اما شوت او را روبلس دفع کرد. سپس روی یک ضربه کرنر، توپ در رفت و برگشت به راموس رسید اما ضربه پشت پای او را هم روبلس دفع و در نهایت فدال توپ را دور کرد و به این ترتیب بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها