کد خبر : 1647528 | 12 آبان 1398 ساعت 13:18 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

کورتوا: همیشه باید در برنابئو پیروز شویم

تیبو کورتوا، دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، معتقد است که این تیم برای قهرمان شدن باید همه بازی های خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

کورتوا: همیشه باید در برنابئو پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان بتیس بود. کهکشانی ها در این دیدار حملات زیادی را روی دروازه حریف ترتیب دادند اما در نهایت نتوانستند گلی را وارد دروازه کنند تا این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل پایان پذیرد. رئال با این تساوی 22 امتیازی شد و  فرصت صدرنشینی را از دست داد. 

 

تیبو کورتوا در بازی دیشب موفق به ثبت کلین شیت شد. او درباره تساوی تیمش مقابل بتیس گفت: "فرصت های زیادی داشتیم اما در امر گلزنی ناموفق بودیم. در فوتبال وقتی گل نزنید قطعا پیروز نخواهید شد. ما اگر می خواهیم در لالیگا قهرمان شویم باید در تمام بازی های سانتیاگو برنابئو پیروز شویم. یک فرصت بزرگ را از دست دادیم اما باید به تلاش خود ادامه دهیم."

 

1448704

 

کورتوا درباره عملکرد خودش نیز گفت: " انتظارات زیادی از من به عنوان یکی از بهترین دروازه بانان جهان وجود دارد.  رئال مادرید نیز بهترین تیم دنیا است و هوادارانش توقع زیادی از بازیکنان دارند. من این موضوع را قبول کرده ام و تمام توان خود را برای تیم خواهم گذاشت. سخت تمرین می کنم و حمایت هم تیمی ها و مربیان را کاملا احساس می کنم.  من به مسائل حاشیه ای هیچ توجهی ندارم."

دیدگاه‌ها