کد خبر : 1647437 | 12 آبان 1398 ساعت 08:16 | 138.6K بازدید | 0 دیدگاه

حق اعتراض برای ذوب آهن وجود دارد

رای اتاق حل اختلاف فیفا؛ شکاری تبرئه شد

در شرایطی که گفته می شد خرید جدید تراکتوری ها از سوی دادگاه CAS تبرئه شده است اما رای صادره برای این بازیکن از سوی اتاق حل اختلاف فیفا است.

رای اتاق حل اختلاف فیفا؛ شکاری تبرئه شد

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری که دو سال پیش از ذوب آهن به روبین کازان پیوسته بود به دلیل شکایت باشگاه ذوب آهن در معرض جریمه و محرومیت به نظر می رسید اما با رای اتاق حل اختلاف فیفا این بازیکن از شکایت ذوب آهن تبرئه شده است.


در رای‌ که شب گذشته از طرف اتاق حل اختلاف فیفا صادر و به تراکتور ارجاع شد آنها از موارد اتهامی مبری و بنابراین تراکتور منعی برای استفاده از این بازیکن آینده دار فوتبال ایران ندارد. البته در این رای آمده است که باشگاه اصفهانی می تواند در مدت زمان خاص مراتب اعتراضی خود را در دیوان داوری ورزش پیگیری و درخواست تجدید نظرخواهی داشته باشد.


در رای صادره از سوی اتاق حل اختلاف فیفا آمده است؛


1. ادعای شاکی باشگاه ذوب آهن غیرقابل قبول است.


2. ادعای دعوی علیه رضا شکاری ، غیرقابل قبول است.


3. شکایت روبین کازان رد می شود.

 

در انتهای رای آمده است با صدور این حکم از سوی اتاق حل اختلاف فیفا طرفین دعوی طی 10 روز فرصت دارند در خصوص دریافت دلایل رد شدن شکایت و صدور این رای درخواست بدهند. پس از دریافت رای کامل طرفین (ذوب آهن و روبین کازان) حق دارند ظرف 21 روز درخواست تجدیدنظر خواهی نزد دیوان عالی ورزش CAS را مطرح نمایند.


حال با در نظر گرفتن این که پرونده شکایت از رضا شکاری توسط باشگاه های ذوب آهن ایران و روبین کازان روسیه در اتاق حل اختلاف فیفا بسته شده است و بازیکن تیم ملی امید با تبرئه از هر گونه تخلف مشکلی برای بازی در تراکتور و تیم امید ندارد مهلت ده روزه برای دریافت دلایل رد شدن شکایت از سوی فیفا همچنین مهلت 21 روزه برای باشگاه های شاکی درجهت کشاندن پرونده به دیوان عالی ورزش، مسلما پای این پرونده را به CAS باز خواهد کرد به خصوص که ذوبی ها همچنان پیگیر حق و حقوق ادعایی خود در انتقال این بازیکن هستند.


اما حتی با این شرایط هم رضا شکاری از این پس مشکلی برای بازی در تراکتور نخواهد داشت چون در اولین مرحله از رسیدگی به پرونده او فیفا حکم به تبرئه شدن او داده است و با توجه به این که رسیدگی در دادگاه CAS  با طول زمان روبرو خواهد شد این بازیکن حداقل برای ماه های آتی مشکلی پیش رو نخواهد داشت.

 

 

1448583

1448585

1448584

 

 

 

دیدگاه‌ها