کد خبر : 1647452 | 12 آبان 1398 ساعت 09:41 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید لمپارد به پنالتی اعلام شده با VAR

فرانک لمپارد سرمربی چلسی بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل واتفورد از پنالتی‌ای که VAR در اواخر بازی به حریف این تیم تقدیم کرده بود به شدت انتقاد کرد و آن را غیر قابل توجیه خواند.

اعتراض شدید لمپارد به پنالتی اعلام شده با VAR

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد دیروز در یک بازی خارج از خانه به مصاف واتفورد رفتند و موفق شدند از این دیدار با پیروزی 2-1 بیرون بیایند. چلسی که در دقایق 5 و 55 توسط تامی آبراهام و کریتسین پولیسیچ به گل رسیده بود در دقیقه 80 بازی شاهد اعلام پنالتی به سود واتفورد توسط VAR شد تا آبی‌پوشان چلسی ده دقیقه پایانی بازی را با دلهره به پایان برسانند.

 

فرانک لمپارد در پایان بازی با اشاره به این پنالتی گفت لیگ برتر بعد از ورود VAR دیگر جای خوبی نیست. در دقیقه 80 این بازی داور مسابقه آنتونی تیلور که ابتدا اعلام پنالتی نکرده و به اعتراض‌های بازیکنان واتفورد بی‌توجه بود از سوی تیم VAR فراخوانده شد و در نهایت به سود واتفورد اعلام پنالتی کرد. داور بعد از بررسی VAR معتقد بود جورجینیو روی دلوفو بازیکن واتفورد مرتکب خطا شده ولی در تصاویر تلویزیونی برخورد بین آنها بسیار سبک و جزئی به نظر می‌رسید.

 

1448593

 

لمپارد در کنفرانس خبری پایان بازی گفت:" من باید مراقب باشم ولی ما هفته گذشته شاهد تغییر در استفاده از VAR بودیم. تغییری واضح در لغو کردن پنالتی‌های اعلام شده. من این هفته در جلسه مربیان باشگاه‌ها شرکت کردم و ما در این باره صحبت کردیم. همه مربی‌ها، داورها و خود سازمان لیگ برتر موافق بودند که پنالتی‌ها و تصمیم‌های مهم نباید به خاطر VAR برگردانده شوند مگر آنکه خیلی واضح و مشخص باشد که داور دچار اشتباه شده و VAR چیزی را دیده باشد که داور در زمین ندیده".

 

1448595

 

لمپارد در ادامه گفت:" در مورد پنالتی واتفورد، شرایطی که در زمین وجود داشت با این توضیحی که من دادم هیچ شباهتی نداشت. من با توجه به آن جلسه وسط هفته از اتفاقی که امروز افتاد شگفت‌زده شدم".

 

دیدگاه‌ها