کد خبر : 1647454 | 12 آبان 1398 ساعت 10:00 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

لغو تمرین بایرن مونیخ بعد از شکست تحقیرآمیز

درحالیکه بعد از شکست تحقیرآمیز دیروز بایرن مونیخ مقابل آینتراخت، شایعات درباره اخراج کوواچ به اوج رسیده، باشگاه بایرن امروز تمرین عمومی این تیم را لغو کرد تا به شایعات دامن بزند.

لغو تمرین بایرن مونیخ بعد از شکست تحقیرآمیز

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه بایرن مونیخ دیروز در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت با یک نتیجه عجیب و شگفت‌انگیز، 5-1 در هم کوبیده شد و در حالیکه بعد از این شکست شایعات درباره اخراج نیکو کوواچ از نیمکت بایرن به اوج رسیده بود، این باشگاه تمرین امروز تیم که قرار بود به صورت عمومی انجام شود را لغو کرد تا به این شایعات بیشتر دامن بزند.

 

1448599

 

بایرنی‌ها با شکست تحقیرآمیز مقابل تیم سابق سرمربی‌شان نیکو کوواچ حالا در رتبه چهارم جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا ایستاده‌اند. بایرن از چهار بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا تنها در یک بازی به پیروزی رسیده و عملکرد خوب تیم کوواچ در چمپیونزلیگ نتوانسته از شدت فشارها بر او بکاهد.

 

1448598

 

باشگاه بعد از لغو تمرین امروز یکشنبه که قرار بود طبق برنامه با حضور عموم مردم انجام شود در بیانیه‌ای اعلام کرد:" بعد از شکست مقابل فرانکفورت، فورا تصمیم گرفته شود که تیم فردا تمرین عمومی نداشته باشد. از همه هواداران بایرن می‌خواهیم که موضع باشگاه را درک کنند".

 

بایرن در روزهای آینده دو بازی مهم در پیش دارد و ابتدا در لیگ قهرمانان به مصاف المپیاکوس یونان خواهد رفت و سپس در دربی بزرگ و کلاسیک آلمان میزبان بوروسیا دورتموند خواهد بود. باید دید آیا باواریایی‌ها با نیکو کوواچ در این دو بازی بزرگ حضور خواهند داشت یا او همانطور که شایعات می‌گویند به زودی از بایرن اخراج خواهد شد؟

 

دیدگاه‌ها