کد خبر : 1647479 | 12 آبان 1398 ساعت 11:28 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

گل سالم ما را مردود اعلام کردند

تونی: فوتبال ایران به var نیاز دارد

آنتوان اوسنیک، ملقب به «تونی» مربی اسلوانیایی تیم صنعت نفت آبادان است که توانسته به دراگان اسکوچیچ در ساختن یکی از بهترین تیم های رقابت ها تا این زمان از فصل کمک کند.

تونی: فوتبال ایران به var نیاز دارد

به گزارش" ورزش سه" تونی دستیار اسکوچیچ در صنعت نفت آبادان در حاشیه تمرین این تیم پیش از بازی با استقلال گفت:" ما بعد از بازی با نساجی ریکاوری کردیم و از امروز(یکشنبه) تمریناتمان را برای بازی با استقلال انجام می دهیم. ما حریفمان را آنالیز کردیم و در حال آماده شدن برای این بازی هستیم."


او درباره مشکلات سفر به قائمشهر و سپس بازی با نساجی گفت:" ما واقعا بدشانسی آوردیم که سفرمان به قائمشهر با مشکل مواجه شدو سختی زیادی کشیدیم. ضمن اینکه همه دیدند که گل سالم ما به اشتباه مردود اعلام شد. امیدوارم چنین اتفاقاتی در زمینه داوری در بازی های آینده رخ ندهد."


مربی تیم نفت آبادان درباره بازی پس فردا این تیم برابر استقلال گفت:" قطعا هر امتیاز در هر بازی برای ما مهم خواهد بود و می تواند حتی در سرنوشت قهرمانی رقابت ها نقش داشته باشد. " او افزود:" در بازی های قبلی برخی مسایلی بود که انتظارش را نداشتیم و به نظر من در چنین سطحی از فوتبال نباید چنین اتفاقاتی رخ بدهد. من فکر می کنم var خیلی می تواند به روند فوتبال کمک کند. برخی شرایط در بازی پیش می آید که در کنترل داور نیست و var می تواند نقش موثری در کم شدن اشتباهات داشته باشد."


تونی در ارتباط با بازی تیمش در جام حذفی برابر پرسپولیس و اهمیت این جام برای آبادانی ها گفت:" ما در هر بازی برای برد به زمین می رویم. بازی های جام حذفی شرایط خاصی دارد و می توان از آن طریق به لیگ قهرمانان آسیا رسید. برای رسیدن به این هدف و قهرمانی باید همه حریفان قدرتمند را شکست داد. ما تازمانی که در جام حذفی هستیم تمام تلاشمان را برای موفقیت انجام خواهیم داد."

دیدگاه‌ها