کد خبر : 1647518 | 12 آبان 1398 ساعت 12:31 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

گلزن لوانته: تراشتگن را آنالیز کرده بودیم

خوزه کامپانا، هافبک اسپانیایی لوانته، ادعا کرد که بازیکنان این تیم مارک آندره تراشتگن دروازه بان بارسلونا را به خوبی آنالیز کرده بودند.

گلزن لوانته: تراشتگن را آنالیز کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز از سری رقابت های هفته دوازدهم لالیگا مهمان لوانته بود. در حالی که بارسلونا پیروزی آسانی را برای خود در این بازی متصور بود اما این اتفاق رخ نداد و لوانته موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی دست پیدا کند؛ این در حالی بود که بارسلونا تا پایان نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش بود اما در نیمه دوم شرایط عوض شد تا لوانته یک شکست سنگین را به بلوگرانا تحمیل کند.

 

خوزه کامپانا، هافبک اسپانیایی لوانته، دیروز موفق شد گل اول و تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند. او پس از این بازی مصاحبه جالبی انجام داد و گفت: "ما دقیقا می دانستیم که باید چه کاری انجام بدهیم. ما پیش از بازی فیلم بازی های تراشتگن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و هنگامی که توپ به من رسید کاملا همه آنالیزها در ذهن من آمد. ما در نیمه اول نیز نمایش خوبی از خود ارائه دادیم اما آن ها موفق به گلزنی شدند. با این وجود در نیمه دوم فوق العاده بودیم و در نهایت پیروز شدیم."

 

1448693

 

همچنین پس از گل تساوی بخش کامپانا، لوانته توانست توسط بورخا مایورال و خوزه مورالس به گل های بعدی دست پیدا کند تا یک نتیجه فوق العاده برای این تیم رقم بخورد. 

 

تنها گل بارسلونا در بازی دیروز توسط لیونل مسی و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. کامپانا در ادامه پیرامون پنالتی اعلام شده برای بارسلونا نیز گفت:" سمدو توپ را کنترل کرد و بازیکن ما روی او به شکل واضح مرتکب خطای پنالتی شد. به نظر من تصمیم داور کاملا صحیح بود. 

دیدگاه‌ها