کد خبر : 1647519 | 12 آبان 1398 ساعت 13:06 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه چینش های عجیب داوران برای پارس جم

داور پشت دروازه و داور چهارم دیدار سپاهان و پارس جنوبی بار دیگر برای زنبورهای جنوب فوتبال ایران قضاوت خواهند کرد.

ادامه چینش های عجیب داوران برای پارس جم

به گزارش "ورزش‌سه"، با اعلام اسامی داوران دیدارهای هفته دهم لیگ برتر مشخص شد که دو نفر از افرادی که در کوبل داوری بازی پارس جنوبی و سپاهان حضور داشتند، برای دومین بازی متوالی برای این تیم سوت می زنند.


امیر عرب براقی داور پشت دروازه دیدار گذشته پارس جنوبی مقابل سپاهان که از قضا هردو پنالتی جنجالی روی آن دروازه اتفاق افتاد، از سوی کمیته داوران به عنوان داور وسط مسابقه شهرخودرو و پارس جنوبی انتخاب شده است. همچنین مهدی عالی قدر داور چهارم مسابقه گذشته پارس جنوبی کمک داور اول بازی آینده این تیم است!


طی هفته های گذشته یکبار دیگر هم این اتفاق برای پارس جنوبی رخ داده بود؛ جایی که مهدی مرجان زاده به عنوان داور وسط مسابقه پارس با صنعت نفت که به گفته کارشناسان داوری یک پنالتی برای تیم میزبان نگرفته بود، داور پشت دروازه دیدار این تیم با استقلال شد و اتفاقا روی همان دروازه نیز اتفاقات بحث برانگیز داوری رخ داد و اعتراض پارسی ها را در پی داشت.


این روزها که اشتباهات داوران لیگ برتری بالا رفته انتقادهای زیادی از چینش های کمیته داوران صورت گرفته که این مورد خاص درباره پارس جنوبی جم را نیز می توان یکی از چینش های بحث برانگیز کمیته داوران دانست.

دیدگاه‌ها