کد خبر : 1647529 | 12 آبان 1398 ساعت 13:50 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

فریب خوردن آرسنالی‌ها از خبرنگار قلابی

یک خبرنگار قلابی که خود را خبرنگار اسکای اسپرتز ایتالیا جا زده بود توانست عده زیادی از هواداران آرسنال را به اشتباه بیندازد و باعث شود آنها شایعه اخراج اونای امری را به شکلی گسترده بازتاب دهند.

فریب خوردن آرسنالی‌ها از خبرنگار قلابی

به گزارش "ورزش سه"، عده زیادی از هواداران آرسنال با فریب خوردن از یک خبرنگار قلابی که خود را به دروغ خبرنگار اسکای اسپورتز ایتالیا معرفی کرده بود، خبر جعلی اخراج اونای امری سرمربی آرسنال در هفته آینده را در شبکه‌های اجتماعی به شکلی گسترده بازتاب دادند.

 

1448705

 

یک خبرنگار قلابی با جا زدن خود به عنوان خبرنگار شبکه اسکای اسپرتز ایتالیا موفق شد این گروه از هواداران آرسنال را فریب دهد و مدعی شود که از منابع نزدیک به باشگاه آرسنال دریافته که اگر هفته آینده هم اونای امری نتواند با آرسنال نتیجه خوبی بگیرد اخراج خواهد شد.

 

بر اساس این گزارش تقلبی، خبرنگار قلابی مدعی شده بود که این منبع که از او به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره آرسنال یاد کرده بود به او گفته که بعد از تساوی آرسنال مقابل ولوز اگر امری در بازی هفته آینده در مقابل لستر شکست بخورد، بلافاصله اخراج خواهد شد.

 

اما امروز رسانه‌ها فاش کردند که منبعی که هواداران آرسنال به آن اشاره می‌کنند خبرنگار اسکای ایتالیا نیست و فعلا هیچ خبر رسمی‌ای مبنی بر اولتیماتوم آرسنال به اونای امری منتشر نشده است.

 

دیدگاه‌ها