کد خبر : 1647552 | 12 آبان 1398 ساعت 15:18 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و فرصت سوزی هایی که پایان ندارد

رئال مادرید در حالی که می توانست با پیروزی مقابل بتیس به صدر جدول لالیگا صعود کند اما از این فرصت استفاده نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا تا کنون فصل فوق العاده ای را سپری نکرده و فصل پر نوسانی را پشت سر گذاشته است اما با این وجود رئال مادرید نیز نتوانسته از این موضوع استفاده کند؛ موضوعی که باعث شده با وجود برخی نتایج ضعیف، بارسلونا هنوز هم در صدر جدول لالیگا باقی بماند. 

 

1448728

 

پس از این که لوانته دیروز با نتیجه 3-1 مقابل بارسلونا به پیروزی رسید، رئال مادرید می توانست با شکست دادن بتیس به صدر جدول لالیگا صعود کند اما شاگردان زیدان در باز کردن دروازه رابلس ناکام بودند. با وجود عدم پیروزی، لوس بلانکوس نمایش هجومی خوبی از خود ارائه داد. با این وجود زین الدین زیدان از عدم موفقیت شاگردانش در گلزنی نا امید شده بود. بازی دیشب حتی می توانست تلخ تر از این هم برای کهکشانی ها به پایان برسد که با درخشش کورتوا در چند صحنه این اتفاق رخ نداد. 

 

در طول دیدار دیشب رئالی ها 22 شوت روانه دروازه بتیس کردند که هیچ کدام از آن ها تبدیل به گل نشد. موضوع عجیب تر تعویض کریم بنزما در دقایق پایانی بود؛ بازیکنی که می توانست در لحظات آخر شرایط را تغییر دهد و گلزنی کند. 

 

1448729

 

با وجود شکست رئال مادرید و تساوی اتلتیکومادرید، بارسلونا خیلی هم شب کابوس واری را سپری نکرد و در صدر جدول باقی ماند. رئال مادرید نشان داده که نمی تواند از غفلت حریفان استفاده کند. در ادامه فصل نیز شاید کم تر فرصتی مانند دیشب برای رئال رخ دهد.  آن ها باید در آینده از چنین شرایطی استفاده بیشتری بکنند.

دیدگاه‌ها