کد خبر : 1647556 | 12 آبان 1398 ساعت 15:31 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا؛ تیمی که از اشتباهاتش درس نمی گیرد

بارسونا دیشب با ارائه یک نمایش ضعیف مقابل لوانته شکست خورد.

بارسلونا؛ تیمی که از اشتباهاتش درس نمی گیرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فصل را با شکست در سن مامس و مقابل اتلتیکو بیلبائو آغاز کرد. پس از آن بازی جرارد پیکه عنوان کرد که این شکست ها برای بارسلونا خوب است چرا که باعث درس گرفتن آن ها می شود. اما بارسلونا پس از گذشت دو ماه و نیم نشان داده که از اشتباهاتش درس نگرفته است. مارک آندره تراشتگن پس از بازی قبلی بارسا در لیگ قهرمانان گفته بود که آن ها مشکلات زیادی دارند.

 

1448452

 

بلوگرانا در بازی مقابل لوانته یک نمایش ضعیف را از خود ارائه داد و همه چیز را در این بازی از دست رفته دید. چیز عجیب این است که به نظر می رسد ارنستو والورده راه حل مشخصی برای حل مشکلات بارسلونا ندارد. این وضعیت غیر قابل توضیح در سال های گذشته نیز وجود داشته است. در پاریس، تورین، رم و آنفیلد نیز اتفاقات مشابه بازی با لوانته رخ داده بود.  بارسلونا حالا علاوه بر لیگ قهرمانان در لالیگا نیز آسیب پذیر نشان داده و مقابل تیم هایی نظیر اوساسونا و گرانادا نیز ضعیف ظاهر شده است. 

عدم وجود یک واکنش در زمین و روی نیمکت پس از گل خوردن، مهم ترین مشکل بارسلونا به حساب می آید و این موضوع باعث شده که آن ها در پی یافتن راه حلی برای این مشکل باشند.

بارسلونا به شکل عجیبی وابسته به لیونل مسی است و در همه بازی ها در انتظار ناجی بودن از این فوق ستاره آرژانتینی قرار دارد. او نیز در بسیاری مواقع این کار را انجام می دهد اما این موضوعی است که همیشه شدنی نیست. هیچ کس جز مسی و فاتی در بازی مقابل لوانته عملکرد خوبی به جای نگذاشتند تا مشکلات بارسلونا بیش از پیش حس شود.

دیدگاه‌ها