کد خبر : 1647622 | 12 آبان 1398 ساعت 20:24 | 71.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش عجیب بالوتلی به شعارهای نژادپرستانه (عکس)

حواشی مربوط به شعارهای نژادپرستانه در ایتالیا ادامه دارد و امروز ماریو بالوتلی مرد اول این صحنه بود.

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی، مهاجم ایتالیایی برشیا بعد از آنکه در بازی بعد از ظهر امروز مورد توهین های نژادپرستانه از هواداران هلاس ورونا قرار گرفت، واکنش تندی از خود نشان داده و تهدید کرد که از میدان خارج خواهد شد. ستاره ایتالیایی که از رفتار و شعارهای تند هواداران در استادیو بنتگدی عصبانی شده بود، به یکباره در وسط بازی توپ را برداشت و با شدت تمام به سمت آنها کوبید.

 

ماریو بالوتلی در ادامه تهدید کرد که زمین مسابقه را ترک خواهد کرد و به همین دلیل جریان بازی برای دقایقی متوقف شد. هم تیمی ها و حریفان وی سعی کردند او را آرام کنند اما بالوتلی به شدت عصبانی بود و به سمت بیرون زمین حرکت می کرد.

 

در ادامه  بیانیه ای از سمت بلندگوی استادیوم خوانده شده و هشدار داد که در صورت ادامه هرگونه شعار نژادپرستانه از سوی هواداران منجر به تعلیق بازی برای مدت طولانی تر می شود.

 

البته بعد از دقایقی ماریو بالوتلی بالاخره به برگشت به میدان رضایت داد و اتفاقا در دقیقه 85 موفق شد به زیبایی دروازه ورونا را باز کند تا اینگونه و به بهترین شکل پاسخ توهین هواداران تیم رقیب را بدهد.

 

البته روند این گونه رفتارها در سری آ هر روز بیشتر و بیشتر می شود و دیروز نیز در جریان دیدار رم و ناپولی در پایتخت ایتالیا، شدت شعارها به حدی بود که بازی برای دقایقی از سوی داور متوقف شد و ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم در ادامه از هواداران تقاضا کرد دست از توهین به تیم رقیب برداشته و فقط جالوروسی را تشویق کنند.

 

1448800

 

1448796

 

1448798

 

1448797

دیدگاه‌ها