کد خبر : 1647631 | 12 آبان 1398 ساعت 21:48 | 40.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب سرمربی ورونا علیه ماریو بالوتلی

ایوان یووریچ، سرمربی ورونا معتقد است امروز هیچ شعاری علیه ماریو بالوتلی نشنیده است.

ادعای عجیب سرمربی ورونا علیه ماریو بالوتلی

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل و در جریان دیدار برشا مقابل ورونا، در اواسط بازی ماریو بالوتلی از شعارهای نژادپرستانه هواداران رقیب به ستوه آمده و با عصبانیت توپ را به سمت آنها پرتاب کرد. ماریو بالوتلی حتی قصد داشت زمین بازی را ترک کند که در نهایت منصرف شد، اما سرمربی ورونا معتقد است شعاری از سوی هواداران خود علیه مهاجم ایتالیایی نشنیده است.

 

1448796

 

ایوان یووریچ گفت: "امروز هیچ اتفاقی در مورد نژاد پرستی رخ نداد. البته بالوتلی هو شد اما شعارهای نژادپرستانه شنیده نشد. من کروات هستم و مورد توهین هم قرار می گیرم. متاسفانه این روند در ایتالیا بوده و نژاد پرستی گسترده وجود دارد، اما امروز هیچ اتفاقی رخ نداد. من نمی دانم چرا بالوتلی چنین عکس العملی نشان داد، اما نباید گذاشت اتفاقات اینگونه پیش برود و این دروغ بود.

 

شما می توانید از خود ماریو بالوتلی بپرسید، من از توهین های نژادپرستانه متنفرم و اولین کسی خواهم بود که اگر اتفاقی رخ دهد، آن را محکوم می کنم، اما امروز اینطور نبود.

 

 دیدن توهین های نژادپرستانه در سال 2019 غیرقابل قبول است و من هوادارانی را که چنین کاری انجام می دهند محکوم می کنم، اما امروز چنین اتفاقی رخ نداد و هواداران تنها با طعنه نام وی را فریاد می زدند. او توپ را به سمت سکوها شلیک کرد، اما این دیگر مشکل اوست."

دیدگاه‌ها