کد خبر : 1647644 | 12 آبان 1398 ساعت 22:36 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و خامس؛ فعلا دور از رئال مادرید

گرت بیل و خامس فعلا قادر به همراهی رئال مادرید نخواهند بود.

گرت بیل و خامس؛ فعلا دور از رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، بحران مصدومیت های متوالی دست بردار رئال مادرید در فصل جاری نیست و یکی از مشکلات مهم زین الدین زیدان لقب گرفته است. خامس در دیدار این هفته مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان غایب خواهد بود. مشکلات عضلانی باعث شده ستاره خلاق رئال مادرید همچنان در تمرینات این تیم غایب شود. این هافبک کلمبیایی که اخیرا و پس از تولد فرزند دوم به کلمبیا سفر کرده بود، حالا و از از زمان بازگشت به اسپانیا نیز با هم تیمی های خود تمرین نکرده است.

 

1448549

 

خامس در ماه اکتبر با درد بازی می کرد و در نهایت مصدومیت در دیدار مقابل سویا در سانچس پیسخوان آسیب دید و حالا به نظر می رسد او برای بازگشت به شرایط خوب جسمانی به یک هفته دیگر استراحت نیاز دارد.

 

اما شرایط برای گرت بیل نیز چندان متفاوت نیست. او نیز امروز در تمرینات ریکاوری رئال مادرید بعد از تساوی دیشب مقابل بتیس غایب بود و بعید به نظر می رسد زین الدین زیدان در اواسط این هفته در لیگ قهرمانان مقابل گالاتاسرای، قادر به استفاده از این ستاره ولزی باشد.

 

در هفته های اخیر جای خالی گرت بیل و خامس به شدت احساس شده و شاید اگر این دو بازیکن دیشب در دیدار مقابل بتیس به میدان می رفتند، رئال مادرید به سه امتیاز حساس دست یافته و حالا بالاتر از بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار می گرفت.

دیدگاه‌ها