کد خبر : 1647703 | 13 آبان 1398 ساعت 11:06 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

تحقیق درباره توهین نژادپرستانه به سون

باشگاه اورتون اعلام کرد درباره آزار و اذیت نژادپرستانه سون هیونگ مین، بازیکن کره‌ای تاتنهام در جریان بازی دیشب دو تیم تحقیق خواهد کرد.

تحقیق درباره توهین نژادپرستانه به سون

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون اعلام کرد بعد از تساوی 1-1 این تیم مقابل تاتنهام که دیشب در ورزشگاه خانگی اورتون، گودویسون پارک، بدست آمد درباره ادعاهای مطرح شده نسبت به آزار و اذیت نژادپرستانه سون هیونگ مین، بازیکن کره‌ای تاتنهام تحقیق خواهد کرد.

 

1448914

 

سون در جریان بازی به دلیل تکل خشنی که روی آندره گومس، هافبک اورتون انجام داد از سوی داور از زمین اخراج شد. گومس که بعد از تکل سون به سرژ اوریه برخورد کرده و به شدت آسیب دیده بود همه بازیکنان حاضر در میدان و به خصوص سون را شوکه و ناراحت کرده بود. سون که توسط داور اخراج شده بود با چشمهای حیرت‌زده و گریان شاهد درد کشیدن گومس بود و بعد از بازی گفته شد که در رختکن تاتنهام همچنان در حال گریه کردن بوده است.

 

اما در پایان بازی گزارشهایی در رسانه‌های انگلیسی منتشر شد مبنی بر اینکه سون از طرف یکی از تماشاچیان هوادار اورتون در گودیسون پارک با آزار و اذیت نژادپرستانه مواجه شده است.

 

در بیانیه رسمی باشگاه اورتون در این باره چنین آمده:" باشگاه اورتون در حال تحقیق و بررسی نسبت به واقعه‌ای است که ادعا شده در گودیسون پارک رخ داده و یکی از هواداران ما مرتکب آن شده است. اورتون هر نوع نژادپرستی را به شدت محکوم می‌کند. این نوع رفتارها در داخل استادیوم ما هیچ جایی ندارد و باشگاه ما و جامعه اورتون این رفتارها را برنمی‌تابد".

 

دیدگاه‌ها