کد خبر : 1647715 | 13 آبان 1398 ساعت 11:42 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیام احساسی گلزن ترکیه‌ای اورتون برای هم‌تیمی مصدوم

جنک توسون، زننده گل تساوی اورتون در بازی مقابل تاتنهام در پیامی به آندره گومس، همبازی مصدومش در این بازی گفت آرزو می‌کرده که تیمش 5-0 می‌باخته ولی شاهد مصدومیت شدید او نمی‌شده.

پیام احساسی گلزن ترکیه‌ای اورتون برای هم‌تیمی مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، جنک توسون، مهاجم ترکیه‌ای باشگاه اورتون که دیشب در جریان دیدار این تیم با تاتنهام در دقیقه 90+7 گل تساوی اورتون را به ثمر رساند می‌گوید بعد از دیدن مصدومیت شدید و وحشتناک هم‌تیمی‌اش آندره گومس در جریان بازی، آرزو می‌کرده که تیمش حتی در این بازی 5-0 شکست می‌خورده ولی گومس با چنین مصدومیت شدیدی مواجه نمی‌شده.

 

1448940

 

گومس در جریان بازی با تکل خشن سون هیونگ مین مواجه شده و بعد از برخورد با سرژ اوریه روی زمین افتاد و از شدت درد به خود می‌پیچید. گومس در نهایت درحالیکه همچنان از شدت درد فریاد می‌زد با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد و باشگاه اورتون اعلام کرد که او از ناحیه قوزک پای راست دچار مشکل شده و امروز تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

 

توسون بعد از بازی با اشاره به مصدومیت گومس که باعث شده بود سون هیونگ مین با حالتی حیرت‌زده به خاطر تکلی که باعث مصدومیت او شده بود گریه کند، در اینستاگرام خود نوشت:" تیم برنده می‌شود، مساوی می‌کند و می‌بازد ولی وقتی چنین اتفاقی می‌افتد اینها دیگر هیچ اهمیتی ندارد. ای کاش من گل نمی‌زدم، ای کاش 5-0 می‌باختیم ولی چنین اتفاقی نمی‌افتاد. می‌دانم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردی برادر و ما همیشه در کنارت خواهیم بود".

 

1448943

 

دیدگاه‌ها