کد خبر : 1647723 | 13 آبان 1398 ساعت 12:08 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت پوچتینو از سون با وجود تکل خطرناک

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، معتقد است که خطای سون هیونگ مین روی آندره گومز کاملا سهوی بوده است.

حمایت پوچتینو از سون با وجود تکل خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب در مرسی ساید مهمان اورتون بود. تاتنهامی ها دیشب تا دقیقه 98 با یک گل از حریف خود پیش  بودند اما در نهایت با گل دقایق پایانی جنک توسون، به کسب یک امتیاز رضایت دادند. در جریان بازی دیشب آندره گومز، هافبک پرتغالی اورتون، روی خطای سون هیونگ مین دچار یک مصدومیت شدید شد؛ موضوعی که با گریه های ستاره کره ای تاتنهام نیز همراه شد.

 

مائوریسیو پوچتینو پس از پایان بازی درباره مصدومیت گومز گفت: " اتفاقی که برای گومز رخ داد واقعا وحشتناک بود اما من از نحوه استفاده از VAR  در این صحنه ناراحت هستم چرا که باید خود صحنه و خطا مورد قضاوت قرار می گرفت؛ در آن صحنه پیامد و اتفاقات پیش آمده پس از خطا مورد قضاوت قرار گرفت و باعث اخراج سون شد. VAR باید خطا را مورد بررسی قرار دهد نه این که با توجه به شدت مصدومیت یک بازیکن رای خود را اعلام کند. بازی تحت کنترل ما بود اما پس از اخراج سون شرایط تغییر کرد و ما گل تساوی را دریافت کردیم.

 

سون هرگز از روی عمد آن خطا را انجام نداد. من نمی توانستم باور کنم که داور به او کارت قرمز نشان داده است. من مخالف استفاده از VAR  نیستم اما معتقد هستم که باید از آن به درستی استفاده شود. "

 

1448952

 

پوچتینو در ادامه پیرامون گریه کردن ستاره کره ای تیمش پس از مصدومیت گومز نیز گفت: " حال سون اصلا مناسب نبود. از کاپیتان اورتون تشکر می کنم؛ او پس از این صحنه نزد سون آمد و به او دلداری داد. همه از این اتفاق شوکه شده بودیم اما در عین حال می دانستیم که هیچ خطای عمدی از سمت سون صورت نگرفته است. برای گومز متاسف هستیم چرا که او بسیار بد شانس است. برای او آرزوی سلامتی و بهبود سریع تر داریم."

دیدگاه‌ها