کد خبر : 1647729 | 13 آبان 1398 ساعت 12:23 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

کعبی، سراج و قاضی، گلزنان مشترک سرخ های لیگ

حسین کعبی، محمد قاضی و بهنام سراج سه بازیکنی هستند که برای هر دو تیم پرسپولیس و فولاد در نبردهای رو در رو گلزنی کرده اند.

کعبی، سراج و قاضی، گلزنان مشترک سرخ های لیگ

به گزارش ورزش سه، تیم های فولاد و پرسپولیس در حالی روز دوشنبه در ورزشگاه فولادآرنا به مصاف هم می روند که هر دو با شانزده امتیاز در جدول قرار دارند. دو تیم که هفته قبل برابر حریف های خود به تساوی رسیده اند، با قوای کامل در این دیدار حاضر خواهند شد. شجاع خلیل زاده مدافع پرسپولیس به دلیل محرومیت حاضر نخواهد بود.

 

بازی های زیادی بین دو تیم در لیگ برتر و لیگ آزادگان انجام شده اما سه بازیکن در این دیدارها حضور داشته اند که موفق به گلزنی برای دو تیم در این مسابقات شده اند.


اولین بازی تیم‌های فولاد و پرسپولیس در تاریخ دو تیم در مهر ماه 77 در تهران برگزار شد که سرخپوشان تهرانی با تک گل بهنام سراج یک بر صفر به برتری رسیدند.


بهترین گلزن تاریخ بازی‌های پرسپولیس و فولاد، بهنام سراج ملی‌پوش اسبق و آبادانی فوتبال ایران است. سراج که بعد از چند فصل بازی در پرسپولیس به خوزستان برگشته بود، زننده اولین گل فولاد در مقابل پرسپولیس در لیگ بر‌تر و البته بهترین گلزن بازی‌های این دو تیم محسوب می‌شود. بهنام سراج 3 گل با پیراهن فولاد به تیم سابقش زد تا بهترین گلزن مصاف‌های این دو تیم با چهار گل باشد.

 

محمد قاضی و حسین کعبی نیز دو بازیکن دیگری بودند که برای دو تیم در این دیدار ها گلزنی کردند که البته این سه بازیکن سرنوشت متفاوتی داشته اند، سراج در تیم نفت آبادان کنار دراگان اسکوچیچ حضور دارد، حسین کعبی دور از فوتبال است و محمد قاضی هنوز موفق به بازی کردن برای تیم نساجی نشده است.

دیدگاه‌ها