کد خبر : 1647736 | 13 آبان 1398 ساعت 12:55 | 42.1K بازدید | 0 دیدگاه

20:30 بر اساس یک فیلم دو دقیقه ای قضاوت کرد

توضیح مدیررسانه ای استقلال درباره اتفاقات هواپیما

مدیررسانه ای استقلال توضیحاتی را درباره اتفاقات رخ داده در هواپیمای بازگشت از تبریز به تهران ارائه کرد.

توضیح مدیررسانه ای استقلال درباره اتفاقات هواپیما

به گزارش "ورزش‌سه"، قبل از آغاز نشست خبری امروز آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال محمد نوری فر مدیررسانه ای این باشگاه توضیحاتی را درباره اتفاقات رخ داده در هواپیمای برگشت این تیم از تبریز به تهران ارائه کرد. او گفت:  بازی تراکتور و استقلال قرار بود ساعت 15:30 برگزار شود اما این بازی به ساعت 18 موکول شد. ما با وجود اصرار مسئولان برگزاری مسابقه اعلام کردیم که برای پرواز برگشت به تهران مشکل داریم و پرواز دیرتر جا برای همه اعضای تیم ندارد.


وی ادامه داد: وقتی بازی به پایان رسید، به دلیل ترافیک شدید در مسیر ما 40 دقیقه دیر به پرواز رسیدیم. به همین خاطر وقتی وارد هواپیما شدیم، آقای زرینچه از همه مسافرین عذرخواهی کرد. خبرنگاران در این پرواز حضور داشتند و آقای استیلی نیز حاضر بود. متاسفانه یکی از مسافران که احتمالا طرفدار تیم دیگری جز استقلال بود، توهین های زشت و رگ و ریشه ای به چند نفر از بازیکنان از جمله وریا غفوری انجام داد. با این حال بچه های استقلال خویشتن داری کردند و رفتاری انجام دادند که در شان استقلال بود.


مدیررسانه ای استقلال با انتقاد از بخش خبری 20:30 تاکید کرد: من برای این بخش خبری متاسفم که قضاوت یک طرفه انجام می دهد. آنها بر اساس یک ویدئوی دو دقیقه ای و بریده شده نمی توانند قضاوت کنند. آن هم ویدئویی که منبع انتشارش از شهر تبریز بوده است. حال چگونه بخش خبری 20:30 بدون اینکه در پرواز بوده باشد، اینگونه قضاوت می کند.


نوری فر همچنین گفت: از کجا معلوم خانمی که در آن ویدئو به الفاظ زشت اعتراض می کند، منظورش با استقلالی ها است؟  فردی که آنجا توهین کرد و اتفاقا با صدای بلند هم توهین کرد مشخص بود. حتی آقای استیلی که طرف دیگر هواپیما هم نشسته بود، صدای آن فرد و الفاظ رکیکی که به کار برد را شنید و خوشبختانه امروز هم مصاحبه کردند و موضوع را توضیح دادند.


وی در ادامه افزود: متاسفانه برخی افراد به خاطر اقدامات وریا غفوری این رفتارها را انجام می دهند اما این گونه قضاوت کردن در شان برنامه خبری حرفه ای نیست. مسئولان تراکتور به ما قول داده بودند که سروقت به پرواز می رسیم اما نشد. از طرفی باید این را بگویم سفری که به تبریز داشتیم جزو کم حاشیه ترین سفرها به تبریز بود. مسئولان امنیتی ما خیلی زحمت کشیدند. مقامات امنیتی شهر تبریز و باشگاه تراکتور هم همه جوره در خدمت استقلال بودند اما واقعا به خاطر ترافیک سنگین دیر به پرواز رسیدیم و از مسافرین هواپیما نیز عذرخواهی کرده و می کنیم. ضمن اینکه من شنیدم وقتی به تهران رسیدیم نیز آن مسافر از اعضای تیم استقلال دلجویی کرده است.

دیدگاه‌ها