کد خبر : 1647752 | 13 آبان 1398 ساعت 14:31 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

ضعف گلزنی در رئال و مورد عجیب ماریانو

رئال مادرید همچون فصل گذشته مشکلات گلزنی را با تمام وجود حس می کند و عجیب اینکه زیدان حاضر نیست از تمام سرمایه هایش استفاده کند.

ضعف گلزنی در رئال و مورد عجیب ماریانو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید دو شب پیش در سانتیاگو برنابئو برابر رئال بتیس با تساوی بدون گل متوقف شد. اتفاقی که باعث شد رئال نتواند به صدر لالیگا برسد و با امتیاز برابر با بارسا در رده دوم ایستاد. در این بازی رئالی ها بارها خلق موقعیت کردند ولی در مترهای آخر موفق کار نمی کردند و در نهایت توپی از خط دروازه بتیس نگذشت.

نه بنزما، نه یوویچ و رودریگو و وینیسیوس نتوانستند گره گشای زیدان باشند و عجیب اینکه ماریانو دیاز دیگر مهاجم رئال حتی روی نیمکت نیز نبود.

 

 

1420865

 

 

ستاره دومنیکنی اسپانیایی تنها بازیکنی است که از سوی زیدان در فصل جاری یک دقیقه هم مورد استفاده قرار نگرفته است. بازیکنی که فصل 17-2016 توسط خود زیدان برای اولین بار در رئال مورد استفاده قرار گرفت و یک سال بعد با بند خرید دائمی راهی لیون شد و بسیار هم خوش درخشید. در نهایت او در آخرین روزهای نقل و انتقالات سال گذشته بود که به رئال برگشت اما نتوانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. ماریانو در 601 دقیقه حضورش در زمین، زننده 4 گل بود و هرگز نتوانست خود را به ترکیب ثابت تحمیل کند.

 

در پیش فصل امسال نیز زیدان تنها 41 دقیقه به او میدان داد و از چند بازیکن تیم جوانان باشگاه هم کمتر در میدان حاضر بود. زیدان به ماریانو گفته بود که به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد ولی با وجود دریافت پیشنهاد خوب از شالکه، ماریانو قید جدایی از رئال را زد اما شاید حالا آرزو می کند که ای کاش پیشنهاد شالکه را قبول کرده بود.

زیدان حتی حاضر نیست در روزهایی که تیمش با ضعف گلزنی مواجه است، به ماریانو میدان بدهد و با توجه به اینکه فعلا بازی های کوپا دل ری هم نزدیک نیست، ماریانو شاید تا نیم فصل نیز شانس بازی برای رئال را به دست نیاورد.

 

 

1378980

 

 

دیدگاه‌ها