کد خبر : 1647766 | 13 آبان 1398 ساعت 15:43 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

این دمبله مرموز؛ تردیدهایی که پایان ندارد

عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا، از لیست این تیم برای بازی مقابل لوانته خط خورده بود تا روزهای سختش در بارسلونا ادامه دار باشد.

این دمبله مرموز؛ تردیدهایی که پایان ندارد

به گزارش "ورزش سه"، این روز ها اوضاع عثمان دمبله در بارسلونا بسیار سخت شده است. اوضاع تیره و تاری که هیچ امیدی به تغییر در آن دیده نمی شود. دمبله طی دو سال و نیم گذشته مشکلات و حواشی زیادی داشته که غیبت عجیب او در بازی شنبه مقابل لوانته به این حواشی اضافه کرد.

 

دمبله پیش از بازی مقابل لوانته دو دیدار قبلی بارسلونا را هم به دلیل محرومیت از دست داده بود. او در تمرینات قبل از بازی با لوانته کاملا سرحال و آماده حاضر شده بود. با این حال او از لیست بارسلونا خارج شد. باشگاه بارسلونا اما دلیل این موضوع را کاملا فنی اعلام و عنوان کرد که دمبله هیچ مشکل پزشکی ندارد. 

 

صحبت های متناقض درباره دمبله


در حالی که دلیل غیبت دمبله در لیست بارسلونا کاملا فنی اعلام شده بود اما نشریه اکیپ پیش از بازی بارسلونا مقابل لوانته اعلام کرد که دمبله دچار یک مصدومیت جزئی شده و برای احتیاط از لیست بارسلونا دور مانده است؛ موضوعی که البته پس از پایان بازی توسط ارنستو والورده تکذیب شد. 

 

سوالات مبهم درباره این فرانسوی


یک سوال دیگر درباره دمبله پیش می آید؛ این که آیا والورده اعتقادی به او دارد؟ لوئیس سوارز مقابل لوانته مصدوم شد و والورده آنسو فاتی و کارلس پرز را وارد زمین کرد. سرمربی اسپانیایی بارسلونا نشان داده که به بازیکنان جوان اسپانیایی خود بیش از دمبله اعتقاد دارد. با وجود همه این ها والورده هیچ وقت درباره مسائل داخلی تیمش صحبت نکرده ولی شاید یکی دیگر از دلایل غیبت دمبله حواشی او در تمرینات باشد. با همه این ها به نظر می رسد که این فرانسوی برای حضور در ترکیب بارسلونا برای بازی مقابل اسلویا پراگ در اواسط هفته شانس زیادی داشته باشد. 

 

1403337

 

امروز والورده درباره دمبله صحبت می کند؟!


سرمربی بارسلونا امروز در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی مقابل اسلاویا پراگ حاضر خواهد شد و قطعا در این مصاحبه عثمان دمبله یکی از سوژه های اصلی خواهد بود.امروز فرصتی خواهد بود که والورده اعلام کند که واقعا دلیل خط خوردن دمبله فنی بوده است یا مصدومیت جدیدی برای او پیش آمده است. بهترین راه برای پایان یافتن شایعات پیرامون دمبله حضور او در ترکیب بارسلونا برای بازی مقابل اسلاویا پراگ باشد در غیر این صورت شک و تردید ها نسبت به این بازیکن فرانسوی افزایش خواهد یافت.

دیدگاه‌ها