کد خبر : 1647778 | 13 آبان 1398 ساعت 16:48 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا2 –مس رفسنجان0

لیگ یک/ اولین برد رایکا با سرمربی جدید

تیم فوتبال رایکا بابل موفق شد در مقابل تیم صنعت مس رفسنجان به برتری دو بر صفر برسد.

لیگ یک/ اولین برد رایکا با سرمربی جدید 

 به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های لیگ یک از هفته یازدهم، تیم بحران‌زده رایکا به مصاف تیم صنعت مس رفسنجانی رفت که می‌توانست با یک پیروزی مقابل میزبان خود حتی به صدر جدول رده‌بندی برسد. در پایان این دیدار که در ورزشگاه هفت‌تیر بابل برگزارمی شد تیم رایکا در حالی‌ که کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد موفق شد با دو گل این دیدار را به سود خود به خاتمه دهد تا هواداران بابلی بالاخره طعم برد را در هفته یازدهم بچشند.


 این پیروزی در حالی به دست آمد که این تیم بابلی تا به‌ حال بردی را از ابتدای لیگ کسب نکرده و روز گذشته هادی شکوری بازیکن سابق تیم‌های پاس تهران و استقلال را به‌عنوان سرمربی خود معرفی کرده بود.

 

1449009


 در این دیدار تیم فوتبال رایکا و مس کرمان با این ترکیب وارد میدان شده بودند:


 رایکا بابل: سعید ابراهیم پور، صائب محبی، محسن آقایی، جواد شفیعی، امین رضایی، کریم احمدی، امیرحسین یحیی، مهرداد حیدری، اکبر آفاق، رضا نبی‌زاده، سعید حیدری


مس رفسنجان: نیما علیپور، عیسی پرتو، وحید فارغ، روح الله نعمتی، محمد پورمحمد، فرزاد محمدی، محسن آذرباد، حمید گلزاری، مهرداد رضایی، فرشید پاداش، امیر میربزرگی


 در جریان این بازی، ابتدا مهراد حیدری در دقیقه 29 توانست از روی نقطه پنالتی گل اول رایکا را به ثمر برساند و در ادامه این اکبر آفاقی مهاجم فصل پیش نفت مسجدسلیمان بود که در دقیقه 69 تعداد گل‌های رایکا را دو برابر کرد تا اولین حضور شکوری روی نیمکت این تیم با یک پیروزی خانگی شیرین همراه شود.


 در پایان مسی‌ها با احتساب این شکست 20 امتیازی شدند و بعد از فجر سپاسی و نود ارومیه در جایگاه سوم و رایکای بابل با 8 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار گرفتند.

 

دیدگاه‌ها