کد خبر : 1647783 | 13 آبان 1398 ساعت 16:58 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

داماش گیلان 1 - استقلال خوزستان 0

لیگ یک/ فرار بزرگ گیلک‌ها به نیمه بالای جدول

داماشی ها توانستند دیدار امروز خود از بازی های هفته یازدهم لیگ دسته اول را به سود خود به پایان برسانند.

لیگ یک/ فرار بزرگ گیلک‌ها به نیمه بالای جدول 

به گزارش "ورزش سه"، داماش گیلان پس از نتایج خوبی که در هفته های ابتدایی به دست آورده بود، در بازی های میانی با نتایجی ضعیف روبرو شد. اتفاقی که باعث شد تا با رفت و برگشت سرمربی این تیم روبه‌رو شویم و بعد از کش و قوس فراوان باز هم سیامک فراهانی روی نیمکت این تیم نشست تا شوک وارد شده به بازیکنان اثر کند و آنها بتوانند در سه بازی آخرشان به دو پیروزی و یک تساوی دست پیدا کنند. 

 

در سوی مقابل استقلالی های خوزستان که سهراب بختیاری زاده را روی نیمکت خود می دیدند پس از حضور این مربی توانستند در یکی دو بازی به نتایجی خوبی دست پیدا کنند. آنها در ابتدا در انزلی برنده دیدار برابر ملوان شدند و سپس در دیدار بعد توانستند به یک تساوی دست پیدا کنند تا در دو بازی ابتدایی با حضور سرمربی جدید به امتیاز برسند.  سهراب و بازیکنانش برای دومین بار در طول هفته های اخیر در استان گیلان حاضر شدند تا بتوانند باز هم با امتیاز زمین را ترک کنند اما این بار اتفاق دیگری برای آنها افتاد. 

 

بازی دو تیم داماش گیلان و استقلال خوزستان عصر امروز در رشت برگزار شد و در حالی که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، تنها یک دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، میلاد صفایی  توانست دروازه حریف را باز کند و داماش را پیش بیندازد. پس از این گل داماشی ها سعی در حفظ توپ و میدان کردند تا بتوانند 45 دقیقه دوم بازی را با همین تک گل به پایان برسانند و دومین پیروزی در سه دیدار اخیر خود را به دست بیاورند. 

 

داماشی ها با این برتری 17 امتیازی شدند تا فراری به نیمه بالایی جدول داشته باشند. اما در سوی دیگر خوزستانی ها پس از نتایج خوبی که در دو بازی اخیر گرفته بودند با شکست در دیدار امروز 10 امتیازی باقی ماندند تا در رده سیزدهم جدول رده بندی جاخوش کنند.

دیدگاه‌ها