کد خبر : 1647785 | 13 آبان 1398 ساعت 16:48 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 2 بادران 1؛

لیگ‌یک/ لغزش شاگردان فرهاد کاظمی در کرمان

تیم فوتبال مس کرمان با نتیجه 2 بر 1 مقابل میهمان خود بادران به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ یک، تیم فوتبال بادران به کرمان رفت تا در ورزشگاه باهنر کرمان و در حضور نزدیک به 3 هزار هوادار برابر تیم مس به سرمربیگری مجتبی حسینی صف آرایی کند.


این مسابقه در شرایطی آغاز شد که تیم میزبان برای کسب پیروزی در مسابقه تحت فشار بود و همین انگیزه ای برای آنها شد تا از دقایق ابتدایی حملات خود را آغاز کنند. این حملات در دقیقه 12 به گل هم رسید ولی داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد.


در ادامه باز هم این تیم نارنجی پوش مس بود که نمایش بهتری داشت و در چند صحنه دروازه بان تیم بادران را به واکنش واداشت تا در نهایت در دقیقه 45 و روی یک ضربه و با کاری تیمی دروازه تیم میهمان توسط حسین حیدری باز شود. روی این صحنه، پاس قنبری به عسگری رسید و سپس پاس در عرض این بازیکن حیدری را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد تا با یک بغل پای آرام گل اول بازی ثبت شود.

 


با شروع نیمه دوم شاگردان فرهاد کاظمی تلاش زیادی برای گلزنی داشتند ولی روی یک اشتباه در خط دفاعی گل دوم بازی را دریافت کردند تا در کرمان کار سختی برای بازگشت به بازی داشته باشند. روی این صحنه شنانی از پاس رو به عقب مدافع بادران استفاده کرد و در دقیقه 81 تیرخلاص را به تیم میهمان وارد کرد. 


گفتنی است تیم بادران از دقیقه 70 و در پی اخراج یوسف سیف پناهی 10 نفره به کار ادامه می داد.


تلاش های بادران در نهایت به گرفتن یک ضربه پنالتی ختم شد که این ضربه در دقیقه 88 توسط کیوان امرایی به گل اول بازی تبدیل شد. در ادامه مسی ها می توانستند روی ضدحمله گل سوم را هم به ثمر برسانند که تعلل رشید فرخی مانع شد و داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد.


با این پیروزی ارزشمند، مسی ها که با 11 امتیاز به شدت تحت فشار بودند، با 14 امتیاز به رتبه یازدهم جدول رده بندی رفتند  ولی بادران 18 امتیازی باقی ماند تا فاصله ای 4 امتیازی با صدرجدول رده بندی پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها