کد خبر : 1647789 | 13 آبان 1398 ساعت 17:23 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: چرا از VAR به شکل درستی استفاده نمی شود؟

فرانک لمپارد سرمربی چلسی از نحوه استفاده از فناوری VAR انتقاد کرد.

لمپارد: چرا از VAR به شکل درستی استفاده نمی شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان فرانک لمپارد روز شنبه در خانه واتفورد به مصاف این تیم رفتند و در این بازی با گل های تامی آبراهام و کریستین پولیسیچ به پیروزی رسیدند تا به رتبه سوم جدول لیگ برتر صعود کنند.

 

چلسی در دقایق پایانی بازی مقابل واتفورد عملکرد خوبی نداشت و می توانست گل تساوی را نیز دریافت کند. به همین خاطر فرانک لمپارد معتقد است که تیمش باید تلاش کند تا در تمام طول 90 دقیقه فرم خوب خود را حفظ کند.

 

لمپارد در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه چلسی گفت: "ما در بعضی دیدارها مثل بازی مقابل آژاکس توپ را در اختیار حریف قرار داده و با همین روش به پیروزی می رسیم. این یک موضوع خوشحال کننده است. ما در این زمینه به خوبی کار کرده ایم تا در مواقع ضروری از این روش استفاده کنیم.

 

شما باید به همه حریفان احترام بگذارید. دیدید که لیورپول صدر نشین چگونه تا لحظات پایانی از استون ویلا عقب بود. فوتبال دائما پیشرفت می کند و نمی توان هیچ رقابتی را آسان تلقی کرد. 

 

1437764

 

ما بازیکنان جوانی داریم که سال های قبل به شکل قرضی در تیم های دیگر حضور داشته اند اما حالا کنار بازیکنان اصلی کار می کنند، بنابراین هر تیم جوانی برای رسیدن به اهداف خود نیاز به زمان دارد. "

 

لمپارد در پایان پیرامون حواشی VAR نیز گفت: "ما از این سیستم به روش صحیحی استفاده نمی کنیم. این فناوری به داوران در راه گرفتن تصمیمات درست تر کمک می کند. آن ها نیز انسان هستند و مانند بازیکنان اشتباه می کنند. اما چرا از این سیستم به درستی استفاده نمی شود؟"

 

دیدگاه‌ها