کد خبر : 1647792 | 13 آبان 1398 ساعت 16:50 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

پس از شکست تحقیرآمیز در رختکن بایرن چه گذشت؟

نشریه بیلد از اتفاقات رخ داده در رختکن بایرن پس از شکست تحقیرآمیز این تیم مقابل آینتراخت فرانکفورت پرده برداشته است.

پس از شکست تحقیرآمیز در رختکن بایرن چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت آخرین حضور نیکو کواچ روی نیمکت بایرن مونیخ بود. دیشب باشگاه بایرن مونیخ در بیانیه ای اعلام کرد که با این مربی کروات برای پایان همکاری توافق کرده است. روزنامه بیلد اما در گزارشی از آخرین دیدار نیکو کواچ با شاگردانش پیش از جدایی پرده برداشته است. این نشریه ملاقات این مربی کروات با شاگردانش را بسیار سخت خوانده است. 

 

دیدار آخر کواچ با شاگردانش در رختکن و حدود 20 دقیقه به طول انجامید. کواچ به دلیل عملکرد برخی از شاگردانش، نسبت به آن ها انتقادات شدیدی را وارد کرد. او همچنین در رختکن با ذکر نام به بازیکنانی که باعث شکست مقابل فرانکفورت شده بودند حمله کرده بود.

 

1449024

 

سرمربی سابق بایرن در رختکن و با عصبانیت به بازیکنانش حمله کرده است. او خطاب به سرژ گنابری گفته است: " تو بیش از حد توپ را نگه می داشتی"

 

این سرمربی کروات در ادامه کینگزلی کومان را مورد خطاب قرار داده: "کینگزلی، تو دائما ثابت ایستاده بودی در حالی که توماس مولر در حال جنگیدن برای توپ بود." 

 

این پایان ماجرا نبود و بعد از کومان، نوبت به تیاگو آلکانتارا رسید. کواچ رو به تیاگو گفته بود: " تو نباید دائما تمارض و ظاهرسازی کنی"
کواچ این صحبت ها را با صدایی بسیار بلند خطاب به تیاگو مطرح کرده بود. 

 

1449025

 

کواچ در پایان صحبت هایش با بازیکنان رو به بواتنگ کرده و گفته بود: " تو باید در مواقع حساس با هوش تر بازی کنی. نباید اخراج می شدی"

 

دیدگاه‌ها