کد خبر : 1647800 | 13 آبان 1398 ساعت 17:50 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه آمارهای نگران کننده بارسلونای والورده

هرچند بارسا صدرنشین لالیگا است اما نگاهی به نتایج این تیم در فصل جاری باعث قوت گرفتن تردیدها می شود.

همه آمارهای نگران کننده بارسلونای والورده

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از یازده بازی در لالیگا و با کسب ۲۲  امتیاز به طور مشترک با رئال صدرنشین است، اما از فصل ۰۶-۲۰۰۵ تاکنون چنین امتیاز کمی (۲۲ امتیاز) در شروع فصل لالیگا به دست نیاورده بود. ۱۴ سال پیش آبی اناری ها تحت هدایت فرانک رایکارد با این امتیاز در جایگاه دوم قرار داشتند و در نهایت قهرمان شدند.

 

 

1445897

 

 

همچنین آمار بد دیگری وجود دارد که قابل توجه است. تیم کاتالان از فصل ۰۳-۲۰۰۲ در یازده هفته سه بار شکست نخورده بود. در آن فصل لوییس فان خال هدایت بارسا را بر عهده داشت و کاتالان‌ها در انتها ششم شدند. بارسلونای ارنستو والورده در بازی‌های خارج از خانه پس از یازده هفته، تنها هفت امتیاز به دست آورده است که بعد از آن سال (چهار امتیاز)، بدترین آمار این تیم محسوب می‌شود.

 

از فصل ۰۶-۲۰۰۵ به بعد نتایج تیم کاتالانی هرگز به این اندازه بد نبوده است. در فصل نخست والورده (۱۸-۲۰۱۹) بارسلونا ۳۱ امتیاز از یازده بازی کسب کرد که بالاترین امتیاز این قرن در کنار فصل های ۱۳-۲۰۱۲ و ۱۴-۲۰۱۳ محسوب می‌شد. با این حال تنها در ۱۸-۲۰۱۹  توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. دومین رکورد بد در این زمینه ۲۴ امتیاز بود که در فصل ۰۸-۲۰۰۷ به ثبت رسید. 

در بازی های بیرون خانه فصل جاری، بارسلونا تنها برابر ختافه و ایبار پیروز شده و برابر اوساسونا مساوی گرفته است. در واقع بارسلونا از ۱۸ امتیاز ممکن، تنها هفت امتیاز کسب کرده است. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود چنین آماری بسیار نامطلوب است.

 

 

1448500

دیدگاه‌ها