کد خبر : 1647808 | 13 آبان 1398 ساعت 19:15 | 70.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ یورگن کلوپ به اتهام پپ گواردیولا

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد اظهار نظرهای اخیر پپ گواردیولا صحبت کرد.

پاسخ یورگن کلوپ به اتهام پپ گواردیولا

 

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند روز به دیدار حساس سیتی و لیورپول در لیگ برتر، پپ گواردیولا از شبیه سازی های سادیو مانه در محوطه جریمه ابراز نگرانی کرده است. حالا یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با خنک در لیگ قهرمانان، در مورد این دیدار و بازی تیمش مقابل سیتی صحبت کرده است.

 

1446928

 

دیدار برابر خنک: "بازیکنان سابق این تیم درباره این باشگاه چیزهای زیادی می گویند و آنها بازیکنان زیادی به تیم های مختلفی در جهان به فروش رسانده اند و این یک داستان شگفت انگیز است. ما خنک را تحسین می کنیم اما باید آنها را مغلوب کنیم. ما باید به حریف خود احترام بگذاریم. آنها هنوز شانس صعود به لیگ اروپا را داشته و در این گروه برای خود اهدافی قائل هستند.

 

مقابل آستون ویلا من مطمئن نبودم که ما گل خواهیم زد، اما می دانستم که تلاش خواهیم کرد. گل های دیرهنگام تاتنهام، منچستریونایتد و ویلا برای ما دارای اهمیت است. ما باید پیروز شویم، اما انتظار بی نقص بودن از تیمم را ندارم. ما معمولا در مقابل ضربات ایستگاهی خیلی خوب دفاع می کنیم، اما آستون ویلا نیز در این زمینه موفق بود. اینکه ما یکی از مدعیان هستیم اتفاق خوبی است و نشان می دهد ما تیم باکیفیتی در اختیار داریم."

 

اتهام اخیر گواردیولا به سادیو مانه: "من در حال حاضر علاقمند به صحبت در مورد منچستر سیتی نیستیم. من 100٪ مطمئن نیستم که گواردیولا فقط در مورد مانه صحبت کرده یا نه، نمی دانم چگونه او توانسته خیلی زود بعد از بازی از این اتفاق خبردار شده باشد.

 

سادیو مانه از آن دست بازیکنان نیست که شبیه سازی کند. در دیدار مقابل آستون ویلا اگرچه آن صحنه پنالتی نبود، اما برخورد صورت گرفته بود. من در مورد سیتی فکر نمی کنم و لازم نیست به بازیکنانم هم تذکر بدهم. عملکرد سه فصل اخیر بازیکنان فقط به این دلیل ممکن بوده که ما روی بازی بعدی متمرکز شویم."

 

1448608

 

حواشی مربوط به VAR در هفته های اخیر: "همه ما انتظار پیشرفت داریم و من هنوز هم فکر می کنیم این امرممکن است. مشکلاتی وجود خواهد داشت و در آلمان نیز پیاده کردن این سیستم کار دشواری بوده است. تصمیمات گاهی به سود و گاهی به ضرر شماست، اما باید تصمیمات درست گرفته شود."

 

تلاش برای ثبت کلین شیت: "برای من مهم تر است که رقبا قادر به خلق موقعیت نباشد. آلیسون اگر کلین شیت نکند ناراحت می شود، اما او نیز مانند دیگر بازیکنان تلاش می کند ما پیروز شویم."

دیدگاه‌ها