کد خبر : 1647817 | 13 آبان 1398 ساعت 20:10 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

والورده: دمبله باید برای جایگاه خود بجنگد

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا معتقد است که عثمان دمبله یک استثنا به حساب نمی آید و باید برای جایگاه خود در تیم بجنگد.

والورده: دمبله باید برای جایگاه خود بجنگد


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی ابتدای هفته خود در رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۳-۱ در مقابل لوانته شکست خورد تا انتقادات نسبت به ارنستو والورده افزایش پیدا کند. بلوگرانا اما در لیگ قهرمانان اروپا نتایج خوبی کسب کرده است و در حال حاضر با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد. آبی اناری ها فردا از سری بازیهای هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اسلاویا پراگ خواهند رفت. شاگردان ارنستو والورده در بازی رفت به سختی و با نتیجه ۲-۱ از سد حریف نه چندان قدرتمند خود عبور کرده بودند. ارنستو والورده در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل اسلاویا پراگ شرکت کرد.

 

1443972

 

دیدار مقابل اسلاویا پراگ؟
انتظار یک بازی شبیه بازی رفت را داریم. اسلاویا پراگ تیمی هجومی است که دوست دارد همیشه حمله کند. آنها تیم قابل احترامی هستند و ما در بازی فردا کار سختی در پیش خواهیم داشت.

 

افزایش فشارها بعد از شکست مقابل لوانته؟
ما در ابتدای هر فصل نتایج خوبی را در بازی‌های خارج از خانه کسب نکردیم اما اخیراً در سه بازی خارج از خانه متوالی به پیروزی دست یافته بودیم. در بازی مقابل لوانته نوار پیروزی‌های بیرون از خانه ما پاره شد؛ موضوعی که باعث شده طی روزهای قبل فشار زیادی را تحمل کنیم. وقتی یک تیم شکست میخورد، همه سرمربی را مقصر می دانند و این موضوع امری طبیعی است.

 

تغییر سیستم تیم به ۲-۴-۴؟
همیشه و در هر بازی امکان تغییرات وجود دارد اما سیستم مورد علاقه بارسلونا همواره بازی با سه مهاجم بوده است.


حواشی عثمان دمبله؟
هر بازیکنی باید جایگاه خود را در تیم پیدا کند. عثمان دمبله یک استثنا به حساب نمی آید و باید برای جایگاهش در تیم بجنگد. او شانس زیادی برای این کار دارد.

 

1436984

 

مصدومیت لوئیس سوارز؟
مصدومیت خیلی پیچیده ای ندارد. حضور او در بازی فردا بعید است اما امیدواریم که زودتر از بند مصدومیت رها شود و به ترکیب تیم برگردد. سوارز بازیکن مهمی برای تیم به حساب می‌‌آید.

 

افت گریزمان و دی یونگ؟
گریزمان تاکنون عملکرد فوق العاده ای در تیم داشته است. او موفق به گلزنی شده و در کارهای تیمی نیز عالی ظاهر می‌شود. ما توقع بیشتر از این ها را نیز از گریزمان داریم. دی یونگ هم یک بازیکن بسیار فوق العاده و قدرتمند به حساب می‌آید. او نقش بزرگی در خط هافبک بارسلونا ایفا می‌کند.

 

1438120

 

نبود یک رهبر درون زمین؟
شما می توانستید این سوال را پس از بازگشت ما مقابل اینتر بپرسید. ما در آن بازی در حالی که از حریف عقب بودیم موفق شدیم نتیجه را برگردانیم اما شما در آن زمان حرفی از نبود رهبر درون زمین نزدید. بعضی وقت ها شما می توانید نتیجه بازی را برگردانید اما در برخی مواقع دیگر این کار بسیار دشوار می شود.

 

صحبت های ریکی پویگ مبنی بر احتمال جداییش؟
ما بازیکنان بسیار زیادی در خط هافبک خود داریم و همین موضوع کار را برای او سخت کرده است. ریکی یک بازیکن فوق العاده است که قطعاً برای تیم اول بازی خواهد کرد اما زمان این موضوع هنوز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها