کد خبر : 1647834 | 13 آبان 1398 ساعت 21:01 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

میسون مونت: چلسی به دنبال قهرمانی است

میسون مونت، ستاره جوان چلسی مدعی شد زودتر از حد تصور به ترکیب اصلی چلسی رسیده است.

میسون مونت: چلسی به دنبال قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در هفته های اخیر نتایج فوق العاده ای در لیگ برتر گرفته و بازیکنان جوان راه یافته از آکادمی به ترکیب اصلی این تیم، دلیل اصلی این نتایج درخشان بوده اند. میسون مونت یکی از بازیکنان جوان و آینده دار ترکیب چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آژاکس در لیگ قهرمانان حاضر شده و در مورد شرایط خودش صحبت کرده است.

 

1449075

 

میسون مونت گفت: "ما باید در تمام مدت حضور در آکادمی رقابت کنیم. شما وارد تیمی می‌شوید که بازیکنانی از کشورهای مختلف وجود دارند، بنابراین شما باید تلاش کنید تا نشان دهید چقدر خوب هستید. همیشه چنین رقابتی در چلسی وجود داشته است، بنابراین همه ما آماده نبرد هستیم. حالا هم رقابت بزرگی در تیم وجود دارد و شما باید برای جایگاه خود بجنگید.

 

ما می خواهیم قهرمان شده و صدرنشین لیگ باشیم. ما به عنوان یک تیم خیلی مستحکم بوده و تمرکز و یکپارچگی برای کسب قهرمانی در چلسی وجود دارد؛ این هدف بعدی ماست، کسب یک جام بزرگ. ما فقط باید بهتر و بهتر شویم. این همان چیزی است که طی دو هفته گذشته نشان داده ایم. اگر ما این سطح عملکرد را نشان دهیم، قطعا می توانیم در هر جامی مدعی باشیم.

 

من همیشه برای بازی کردن آماده بودم، من مدت زمان طولانی در چلسی بوده ام. شما باید به خودتان اعتقاد داشته باشید و برای این فرصت آماده باشید. البته بخت حضور در ترکیب چلسی کمی زودتر از آنچه انتظار داشتم برایم پیش آمد، اما من آماده بودم و کاملاً متمرکز شدم تا از فرصت خود استفاده کرده و خوب بازی کنم. بازی کردن در چلسی شیرین بوده و من به هر لحظه آن علاقه دارم."

دیدگاه‌ها