کد خبر : 1647859 | 13 آبان 1398 ساعت 22:41 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

کاندروا: البته که بازی ایتالیا- آلمان را در خاطر دارم

آنتونیو کاندورا، ستاره ایتالیایی اینتر معتقد است این تیم زیر نظر آنتونیو کونته پیشرفت کرده است.

کاندروا: البته که بازی ایتالیا- آلمان را در خاطر دارم

 

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان اخباری در مورد احتمال جدایی آنتونیو کاندروا از اینتر شنیده می شد، اما وی در نهایت در این تیم ماندنی شد و حالا در فصل جدید تبدیل به یکی از مهره های کلیدی آنتونیو کونته نیز شده است. در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند، آنتونیو کاندروا به پیشرفت تیمش در فصل جدید اشاره داشته است.

 

1445765

 

آنتونیو کاندورا گفت: "البته که بازی ایتالیا مقابل آلمان در جام جهانی 2006 در این ورزشگاه را به خاطر می آورم. من کمی بیشتر از 18 سال داشتم و با دوستانم در تعطیلات بودم، بازی را با هم تماشا کردیم و آن دیدار یکی از بهترین احساساتی بود که به عنوان یک ایتالیایی آن را تجربه کردیم. ما در آن شب هیجان بی نظیری را در کنار یکدیگر تجربه کردیم.

 

رشد کردن تحت نظر کونته؟ امسال داستان دیگری در مقایسه با سال های گذشته رقم خورده است. سرمربی جدید به ما کمک کرده است که قدم بزرگی در افزایش کیفیت بازی های خود در خانه و خارج از خانه برداریم. ما هم در تمرین و هم در مسابقات سخت تلاش می کنیم. ما باید این کار را ادامه دهیم، باید از فرامین کونته پیروی کنیم، زیرا او می خواهد ما را به سمت جلو هدایت کند."

دیدگاه‌ها