کد خبر : 1647903 | 14 آبان 1398 ساعت 10:38 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سایت بلژیکی: ویلموتس خواستار فسخ قرارداد شد!

به ادعای یک سایت معروف بلژیکی، مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی ایران به دلیل عدم پرداخت حقوقش خواستار فسخ قرارداد شده است.

ادعای سایت بلژیکی: ویلموتس خواستار فسخ قرارداد شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در حالی به استقبال فیفادی می‌رود که مشکلات مالی فدراسیون همچنان برقرار است و در تازه ترین اتفاق، گفته می‌شود مارک ویلموتس درخواست جدایی داده و آینده خود را در هاله ای از ابهام قرار داده است. سرمربی 50 ساله بلژیکی که در چند ماه اخیر عملکرد خوبی با تیم ملی داشته و با نمایش های هجومی، فوتبال دوستان را به آینده تیمش امیدوار کرده، تاکنون رقمی که باید از فدراسیون می‌گرفت را دریافت نکرده و حالا به ادعای سایت های بلژیکی، در آستانه ترک نیمکت تیم ملی قرار دارد.

 

وبسایت خبری nieuwsblad که از رسانه های معتبر بلژیک و هلند محسوب می‌شود، در گزارشی اختصاصی نوشته است: «شش ماه نشده که ویلموتس سرمربی ایران بوده اما او می‌خواهد تیم ایران را ترک کند. قرارداد ویلموتس به طور منظم پرداخت نشده و به همین خاطر وی خواستار لغو این قرارداد است. او حالا منتظر پاسخ فدراسیون فوتبال به این درخواستش است و باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.»

 

در ادامه از عملکرد فنی تیم ویلموتس نیز آمارهایی آمده اما نکته اصلی همین درخواست برای جدایی است که واکنش طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال را نیز به همراه داشته است.

 

او دقایقی قبل در این باره گفت: «از نظر من که حقوق ویلموتس پرداخت شده است و مشکلی نیست!»

 

این در شرایطی است که از چند روز بعد باید اردوی تیم ملی تشکیل شود و باید دید مارک ویلموتس بلژیکی چه تصمیمی می‌گیرد، اما پیش از آن باید منتظر واکنش مهدی تاج باشیم.

دیدگاه‌ها