کد خبر : 1647964 | 14 آبان 1398 ساعت 14:38 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

مسعود شجاعی؛ غیبتی که شاید تکرار نشود

هافبک باسابقه تیم ملی ایران و تراکتور امروز به‌ احتمال خیلی زیاد برخلاف بازی استقلال با نظر سرمربی این تیم از ابتدا در بازی حضور خواهد داشت.

مسعود شجاعی؛ غیبتی که شاید تکرار نشود

 به گزارش " ورزش سه "، مسعود شجاعی از لحظه‌ای که در دیدار مقابل استقلال وارد زمین شد به‌نوعی توانست کنترل بازی را در اختیار بگیرد و بعد از ارسال آن پاس گل دقیق و تمیز و حساب‌شده‌اش برای ساسان انصاری بود که این سؤال در ذهن همه آن‌کسانی که این دیدار را تماشا می‌کردند به وجود آمد، که چرا دنیزلی او را از ابتدای بازی به میدان نفرستاد. در واقع می‌توان نیمکت نشین کردن او را یکی از اشتباهات محرز مصطفی پاشا در دیدار مقابل استقلال به شمار آورد که استقلال از این اشتباه بیشترین بهره را برد.


اینکه او دریکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ مقابل سپاهان اصفهان دوشادوش بازیکنانش با بستن بازوبند کاپیتانی وارد زمین شود را می‌توان با توجه به درخشش در دیدار مقابل استقلال محتمل دانست و به نظرمی رسد دنیزلی دیگر حاضر نمی‌شود ریسک نیمکت نشینی او را به جان بخرد مگر اینکه نقشه جدیدی در ذهن خود داشته باشد.


 بازیکن باسابقه تیم ملی ایران امروز در ورزشگاه نقش‌جهان در شرایطی مقابل شاگردان امیر قلعه نوعی به میدان خواهد رفت که ژنرال در دومین مقطع حضورش در استقلال خواهان حضور او در این تیم شده بود، که علی‌رغم این موضوع او حاضر نشد تن به خواسته قلعه نوعی بدهد.


شجاعی از آن دسته بازیکنانی است که در بازی های بزرگ معمولاً کیفیت بالایش را نشان می‌دهد و او حالا در کنار حاج صفی و اشکان دژاگه دو کاپیتان باتجربه دیگر تیم ملی و بازیکنان خوب خارجی این تیم و سایر جوانان تراکتور، با هدایت مصطفی دنیزلی تنها به دنبال تصاحب عنوان نخست لیگ هستند و این مجموعه در این راه به‌خوبی می‌داند که برای تحقق این امر باید در بازی‌های 6 امتیازی مثل بازی امروز بتوانند نتایج لازم را بگیرند. ضمن اینکه شکست در این دیدار می‌تواند سومین شکست متوالی تراکتور محسوب شود و این خود به‌تنهایی می‌تواند تبعات به‌مراتب ناخوشایندتری را برای این تیم به‌ همراه داشته باشد.

دیدگاه‌ها