کد خبر : 1647908 | 14 آبان 1398 ساعت 10:50 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان-تراکتورسازی؛ نبرد 8+1 کاپیتان

این بازی حساسِ حساسِ حساس !

بی جهت نیست اگر دیدار دو تیم سپاهان و تراکتور را نبرد کاپیتان ها بدانیم، حتی اگر بخواهیم در مورد جوان ترین بازیکن این لیست صحبت کنیم.

این بازی حساسِ حساسِ حساس !

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی فصل گذشته به صورت هم‌زمان از اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به عنوان دو بمب نقل و انتقالات خود پس از در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه خبر داد، همه رسانه ها با عنوان "دو کاپیتان تیم ملی سر از تبریز در آوردند"، به استقبال این دو خرید پراهمیت رفتند.


وقتی مثلث کاپیتان ها در تراکتور کامل شد


البته که جاه طلبی های مالک جدید تراکتور تمامی نداشت و او در ادامه علیرغم اینکه باشگاه سپاهان به المپیاکوس برای جذب حاج صفی نامه زده بود، بازیکن سابق خودش و یکی از محبوب ترین بازیکنان سپاهان را به خدمت گرفت تا پازل حضور سه کاپیتان تیم ملی در تبریز کامل شود.

 

1440196


رشید، ساسان و خانزاده


رشید مظاهری دیگر بازیکن باتجربه تراکتور به شمار می رود که در ذوب آهن بازوبند کاپیتانی سبزپوشان اصفهانی را بر بازو داشت و بارها پیشاپیش بازیکنان تیمش راهی میدان شد. ساسان انصاری دیگر بازیکن باتجربه تیم میهمان به شمار می رود که در فولادخوزستان یکی از کاپیتان های تیم بود، ولی پس از اینکه با پیشنهاد تراکتور روبرو شد به این تیم رفت و حالا هم دومین فصل حضورش در تبریز را سپری می کند. در سیاه جامگان نیز گاهی این مسئولیت مهم بر عهده خانزاده گذاشته می شد که علیرغم جوانی، به دلیل تجربیاتی که در پرسپولیس و فولادخوزستان کسب کرده بود، یکی از ستون های تیم به شمار می رفت.

 

 

سپاهان با کاپیتان های تراکتوری


مهدی کیانی و محمد ایران پوریان دو چهره ویژه دیدارهای سپاهان و تراکتور به حساب می‌آیند. هر چند آنها در لیگ هجدهم و پس از بازگشت به ورزشگاه یادگار امام با سوت های هواداران تراکتور مواجه شدند ولی به هر حال کیانی و ایران پوریان روی هم نزدیک به 20 سال سابقه بازی برای قرمزپوشان را در کارنامه دارند و هر زمانی که این تیم در فصول گذشته به میدان می رفت، یکی از این دو نفر بودند که جلوتر از سایر بازیکنان و با بازوبند کاپیتانی وارد زمین می شدند. از لیگ هجدهم این دو بازیکن علیرغم تمایلی که برای ادامه همکاری با تیم محبوبشان داشتند، تبریز را ترک کرده و به اصفهان نقل مکان کردند. کیانی در بازی روز آینده مانند سایر بازی های این فصل، نبض حرکت سپاهانی ها را بر عهده دارد ولی ایران پوریان که دوران پایانی نقاهت را پشت سر می گذارد، به این دیدار نخواهد رسید.

 


نورافکن کاپیتان جوان تیم امید


جوان ترین فرد لیست کاپیتان های دو تیم امید نورافکن است؛ بازیکنی که علیرغم جوانی توانست خیلی زود خودش را به ترکیب اصلی سپاهان برساند و در تیم امید نیز بازوبند کاپیتانی بر دستان او بسته شده تا با استفاده از تجربیات گرانبهایی که در بازی های لیگ قهرمانان آسیا به همراه استقلال و بازی های لیگ برتر به همراه سپاهان کسب کرده، هم تیمی هایش را برای رساندن به المپیک رهبری کند.

 

1446376


6 کاپیتان در تراکتور و 3 کاپیتان در سپاهان، فقط بخشی از 22 بازیکنی هستند که در دیدار هفته دهم برابر هم صف آرایی می کنند. به این اسامی، بازیکنانی نظیر اکبر ایمانی، رضا اسدی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، پیام نیازمند، سعید آقایی و بازیکنان خارجی دو تیم یعنی استنلی، ولسیانی، مازولا، فورچونه، میمبلا و سوگیتا را اضافه کنید تا بیشتر با نقش تجربه و استفاده از لحظات در این مسابقه پرهیجان آشنا شوید.

 

دیدگاه‌ها