کد خبر : 1647965 | 14 آبان 1398 ساعت 14:34 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ و اختلاف علنی تمام عیار در خانواده مارادونا

پیام ویدیویی دیگو مارادونا علیه دخترش جانینا (همسر سابق آگوئرو) بازتاب فراوانی در رسانه ها داشته.

جنگ و اختلاف علنی تمام عیار در خانواده مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا مدتی است که به فوتبال آرژانتین برگشته و هدایت تیم خیمناسیا را برعهده گرفته است. مارادونا از سال 2010 که نتوانست تیم ملی آرژانتین را در جام جهانی به موفقیت برساند، به دور از فوتبال کشورش بود اما حالا در خیمناسیا دوران تازه ای از مربیگری را شروع کرده است.

خیمناسیا با مارادونا توانسته از قعر جدول لیگ آرژانتین فاصله بگیرد اما این هفته در زمین خود برابر استودیانتس با یک گل مغلوب شد. چهره مارادونا و وضعیت بدنی او روی نیمکت در جریان بازی با استودیانتس نگران کننده بود به طوری که واکنش جانینا دختر وی را به دنبال داشت. او معتقد است که فشار توقعات باعث رو به زوال رفتن مارادونا شده و در حال کشتن او هستند.

 

 

1447320

 

 

دیگو مارادونا در پاسخ به اظهارنظر دخترش و در پیامی ویدیویی در اینستاگرام گفت:« سلام. می خواهم بگویم که اصلا و ابدا در حال مرگ نیستم. من ویران شده به نظر می رسم چون به سختی در حال کار کردن و تمرین دادن تیمم هستم. من از شکست متنفرم و باخت به استودیانتس بسیار من را ناراحت کرد. واقعا نمی دانم هدف جانینا از حرف هایی که زد چه بوده است. نمی دانم ولی می دانم که وقتی انسان پیر و پیرتر می شود، اعضای خانواده و وابستگان، بیشتر نگران ارث و میراث او می شوند و چیزهایی که قرار است به آنها برسد. همین جا می گویم که از من به شما هیچ چیز نخواهد رسید و تمام اموالم را به خیریه اهدا خواهم کرد. هر چه در زندگی به دست آورده ام را وقف خیریه خواهم کرد اما فعلا خبری از مرگ من نیست و کاملا سالم و سلامت هستم.»

 

همسر سابق مارادونا نیز در واکنش به این پیام ویدویی در صفحه اجتماعی خود نوشت:« دیگو حالا که شهامت داشتی تا این ویدیو را بر علیه دخترمان منتشر کنی، امیدوارم همان قدر شهامت داشته باشی تا فردا به دادگاه بیایی. کاری که تا الان از آن طفره رفته ای.»

 

 

دیدگاه‌ها