کد خبر : 1647983 | 14 آبان 1398 ساعت 15:37 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

45 دقیقه جذاب دو گل به همراه داشت

گل‌هایی با سرعت نور در ال‌گیلانو (عکس)

یکی از مهم ترین بازی های این هفته لیگ دسته اول، امروز در ورزشگاه تختی انزلی برگزار می شود. دیداری موسوم به ال گیلانو که قطعا یکی از حساس ترین بازی های فوتبال ایران محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ دسته اول حدودا 45 دقیقه قبل در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شد. دیداری موسوم به ال گیلانو که همیشه یکی از حساس ترین بازی های فوتبال ایران محسوب می شود. رشتی ها و انزلی چی ها که تلاش بسیاری کردند این بازی را بدون کمترین حاشیه و تشنج برگزار کنند از ساعت 14:30 بازی خود را آغاز کردند. 

 

نیمه اول این بازی انصافا از باکیفیت ترین بازی های این هفته لیگ دسته اول محسوب می شد و حملات دو تیم روی دروازه یکدیگر بارها هواداران را به نشانه گل از جای خود بلند کرد اما در نهایت با نتیجه صفر بر صفر پیش رفت تا اینکه همه چیز به 5 دقیقه پایانی نیمه اول بازی کشیده شد. 

 

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار در ابتدا این ملوانان بودند که توانستند روی ضربه دقیق مهیار زحمت کش اولین گل بازی را به ثمر برسانند. گلی که هیاهوی بسیاری را در ورزشگاه پیر انزلی بر پا کرد. اما تنها یک دقیقه زمان لازم بود تا این نتیجه تغییر کند و این بار رشتی ها دروازه تیم حریف خود را مورد تهدید قرار دادند و تقریبا در موقعیتی شبیه به آنچه انزلی چی ها دقیقه ای قبل داشتند، سپیدرودی ها توانستند اثرگذار ظاهر شوند و توسط مهیار نوری دروازه تیم میزبان را باز کنند. 

 

در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک در نیمه اول به پایان رسید و هواداران دو تیم به  شدت در انتظار آغاز بازی در نیمه دوم هستند.

 

1449253

 

1449255

 

1449256

 

1449254

دیدگاه‌ها