کد خبر : 1648017 | 14 آبان 1398 ساعت 17:03 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اسلاویا پراگ:

بارسا نمی خواهد دو بار متوالی بازنده باشد

بارسلونا امشب در نوکمپ و از هفته چهارم لیگ قهرمانان میزبان اسلاویا پراگ خواهد بود.

بارسا نمی خواهد دو بار متوالی بازنده باشد

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت دو تیم با برتری 1-2 بارسا به اتمام رسید. در دیداری که اسلاویا تیم برتر میدان به خصوص در 20 دقیقه پایانی بود و اگر درخشش تراشتگن نبود، چه بسا این تیم شکست خورده زمین را ترک می کرد. بارسا شنبه در زمین لوانته 3-1 شکست خورد و حالا انگیزه زیادی برای جبران مافات برابر اسلاویا دارد.

 

 

1439767

 

 

یندریخ ترپیسوفسکی سرمربی اسلاویا در نشست خبری این بازی گفت:« انتظار بهترین بارسا را دارم. آنها به لوانته باخته اند و قطعا دوست ندارند برای دومین بازی متوالی مغلوب شوند. هیچ تیمی چنین چیزی را دوست ندارد.

وقتی یک بار شکست می خورید، زنگ خطر را حس می کنید و من فکر می کنم بارسا برابر هوادارانش به گونه ای متفاوت بازی خواهد کرد و باید دو برابر بازی رفت مراقب باشیم. ما هم شور و هیجان خاصی برای این بازی داریم و همه بازیکنانم دوست دارند بازی در نوکمپ را تجربه کنند و از این لحاظ خوشحالند. هدف ما ارائه یک بازی خوب و گرفتن امتیاز است.»

 

غیبت سوارز:« این خبر خوبی برای ما محسوب می شود. شک ندارم که غیبت سوارز اتفاق مثبتی است چون او یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و یک خطر دائمی برای هر حریفی. باید صبر کنیم و ببینیم سرمربی بارسا کدام بازیکن را جایگزین سوارز خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها