کد خبر : 1648058 | 14 آبان 1398 ساعت 18:36 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

توپ هایمان باید گل شود

کیانی: شانس بیاوریم قهرمانیم

مهدی کیانی معتقد است که در صورت گل شدن توپ های سپاهانی ها در بازی های بعدی این تیم می تواند به قهرمانی برسد.

کیانی: شانس بیاوریم قهرمانیم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی کیانی پس از پایان بازی از میکسدزون ورزشگاه نقش جهان درباره بازی گفت: ما می دانستیم بازی سختی در پیش داریم. تراکتور هم تیم خوبی است و هم بازیکنان بسیار خوبی دارد. ما دو بازی قبلی خودمان را با تساوی به پایان رسانده بودیم و به همین دلیل هم همه بازیکنان و مربیان هم قسم شده بودیم تا بتوانیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.


او درباره این دیدار ادامه داد: این دیدار برای ما یکی از فینال های لیگ بود اما خدا کمک مان کرد و توانستیم بازی 6 امتیازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و با برتری کار را به پایان برسانیم.


کاپیتان سپاهانی ها درباره احتمال قهرمانی سپاهان گفت: ما شایسته قهرمانی هستیم فقط کمی بدشانس هستیم. اگر توپ های ما گل شود که هفته های پیش این طور نشد می توانستیم امتیازات بیشتری بگیریم. به امید خدا از بازی های بعدی کمی خوش شانس باشیم و توپ هایمان گل شود می توانیم به قهرمانی برسیم و هواداران را خوشحال کنیم و این برد را به هواداران خوب سپاهان تقدیم کنیم.


کیانی درباره رفتن به کنار هواداران تراکتور با این که در بازی قبلی از آنها دلخور بود گفت: من وظیفه خودم دانستم تا به سوی هوادارانی بروم که یازده سال نان و نمک شان را خوردم. قبلا از چند نفر از آنها کمی دلخور بودم اما امروز من وظیفه مهمان نوازی را به جا آوردم. امیدوارم همیشه موفق باشند.

دیدگاه‌ها