کد خبر : 1648063 | 14 آبان 1398 ساعت 18:40 | 118.4K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: به تیم امید قول دادیم که طلسم را بشکنیم

واکنش مدافع استقلال به دعوت شدن به تیم ملی

مدافع جوان استقلال و کاپیتان تیم امید ایران به شایعات در قبال دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان واکنش نشان داد.

واکنش مدافع استقلال به دعوت شدن به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنان خوب استقلال در این هفته ها عارف غلامی خرید تابستانی و کاپیتان تیم امید ایران است. این بازیکن که هر هفته بهتر و تاثیرگذارتر از بازی های قبلی به میدان می رود مقابل آبادانی ها نمایش در خور تحسینی داشت و یکی از عوامل اصلی ساختار تدافعی استقلال بود.


اما سوای از نمایش خوب این بازیکن، او با شایعاتی در خصوص قرار گرفتن در فهرست جدید تیم ملی برای بازی با عراق روبرو بود. عارف غلامی در واکنش به این شایعه گفت:« اتفاق بسیار خوبی است که رقابت های لیگ برتر به دقت توسط مارک ویلموتس و دستیارانش از جمله آقای هاشمیان زیرنظر گرفته شده است».


او ادامه داد:« بله من هم زمزمه هایی از دعوت به تیم ملی شنیدم و این باعث افتخار هر بازیکنی است که برای تیم ملی بازی کند.در حال حاضر ما میان تیم امید و بزرگسالان قرار گرفتیم. تیم امید هم شرایط ویژه و حساسی دارد چون از یک شانس خوب برای رسیدن به المپیک و شکستن طلسم برخوردار است. نیاز داریم که تمرکز کنیم و مطمئنا هر تصمیمی گرفته شود مربیان تیم ملی مصاحبه می کنند و رسمی می گویند و همه مطلع می شوند».


مدافع استقلال در ادامه افزود:« گفتم که این شایعات را شنیدم اما تا چیزی رسمی نشود نمی توانم حرفی بزنم و فعلا تمام تمرکزم روی تیم امید است که دعوت شدم.آرزوی شخصی ام این است که پیراهن تیم ملی را بپوشم اما حتی اگر این اتفاق هم رخ بدهد برای من چیزی تمام نمی شود و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم امید انجام می دهم چون قول دادیم که طلسم امید را بشکنیم و هر چه داریم برای این تیم بگذاریم».


غلامی در پایان گفت:«لقب عادل کاناوارو که استراماچونی به من داده است کارم را خیلی سخت می کند و باید تلاشم را دوچندان کنم تا بهترین عملکرد را برای این مربی و استقلال داشته باشم. کاناوارو بازیکن محبوب من بود و امیدوارم که بتوانم از او الهام بگیرم».

دیدگاه‌ها