کد خبر : 1648069 | 14 آبان 1398 ساعت 18:52 | 244.3K بازدید | 0 دیدگاه

...و ناگهان شیخ مدعی آقای گلی شد

دیاباته؛ هیولایی که از چراغ بیرون آمد

شیخ دیاباته مهاجم 194 سانتی متری تیم فوتبال استقلال برای دومین بازی متوالی گلزنی کرد تا با 4 گل در رده دوم برترین گلزنان لیگ نوزدهم قرار گیرد.

دیاباته؛ هیولایی که از چراغ بیرون آمد

به گزارش "ورزش سه"، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی استقلال این روزها یکی از بهترین بازیکنان تیم آندره استراماچونی محسوب می‌شود. پس از این که در تبریز یک تنه سه بار دروازه رشید مظاهری را به اشکال مختلف گشود، در بازی با صنعت نفت نیز درخشان ظاهر شد و سانتر فوق العاده وریا غفوری را در دقیقه 21 با ضربه سری دیدنی همراه کرد تا تیمش به گل دوم برسد.

 

این مهاجم 194 سانتی متری که در 8 هفته نخست از گلزنی ناکام بود و چند بازی را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد، پیش از دیدار با تراکتور زیر فشار هواداران و فوتبال دوستان قرار داشت اما در جو عجیب ورزشگاه تبریز،  3 گل زد؛ گل هایی که استقلال را به سه امتیاز حساس این مسابقه رساندند.

 

شیخِ آبی ها هفته گذشته پس از گل دوم مقابل تراکتور در مقابل هواداران تراکتور به شادی پرداخت تا جنجال ساز شود و این هفته نیز خوشحالی پس از گل جالبی را به نمایش گذاشت؛ جایی که به سمت طرفداران تیفوسی استقلال رفت و دست های خود را به شکل یک هیولا بالا برد و با فریادی بلند، حضور خود در کورس آقای گلی را اعلام کرد.

 

 

 

 

دیاباته حالا با 4 گل جدی ترین تعقیب کننده شهریار مغانلو محسوب می‌‌شود. آبی پوشان پایتخت که پس از آرش برهانی، هیچ آقای گلی نداشتند، حالا امیدوارند شیخ دیاباته به این روند ادامه دهد و بتواند در خط حمله استقلالی ها درخشان ظاهر شود و در پایان کفش طلا را از آن خود کند.

 

او که امروز یک پاس گل هم داد، در صحنه گل اول نیز شانس گلزنی داشت اما دانشگر در مقابل پای او به توپ ضربه زد تا گلزنی شیخ چند دقیقه به تاخیر بیفتد. پس از جدایی مامه تیام خلا یک بازیکن گلزن در نوک حمله استقلال به وضوح قابل مشاهده بود اما حالا شیخ به خوبی توانسته این جای خالی را پر کند و البته باید دید که در هفته های آینده چه خواهد کرد.

 

 

دیاباته پیراهن شماره هفتی را برتن دارد که سال ها برتن فرهاد مجیدی بود و اساسا آبی ها این لباس را متعلق به او می‌دانند و حساسیت زیادی درباره آن وجود دارد و حالا همه منتظر نمایش های بعدی او هستند تا ببینند می‌تواند در گلزنی ثبات داشته باشد یا خیر.

 

او امروز علاوه بر گل و پاس گلی که به ثبت رساند، در 69 دقیقه بازی یک شوت در چارچوب دیگر هم زد و با 83 درصد پاس صحیح، روز خوبی را پشت سر گذاشت.

دیدگاه‌ها