کد خبر : 1648070 | 14 آبان 1398 ساعت 18:54 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: از هواداران به خاطر بازی تراکتور عذر می‌خواهم

مدافع میانی استقلال به خاطر ناآماده بودن در دیدار هفته قبل مقابل تراکتور از هواداران عذرخواهی کرد.

یزدانی: از هواداران به خاطر بازی تراکتور عذر می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی پس از پیروزی استقلال برابر صنعت نفت گفت: بازی خوبی بود و فکر می کنم کیفیت فوتبال ما هر هفته بالاتر می رود. امروز هم توانستیم گل اول را زود بزنیم و بازی برایمان خیلی راحت تر شد. خدا را شکر روندمان خوب است و امیدواریم آن را ادامه دهیم. راجع به کنفرانس هم خبر ندارم آقای استراماچونی چه گفته است. قطعا مشکلاتی هست که درون خانوادگی است و امیدوارم حل شود. وجود آقای استراماچونی برای ما یک نعمت است. شما کیفیت فوتبال استقلال را می بینید که چقدر پیشرفت کرده است. امیدوارم اینطور که گفته اند، نباشد.

 

هفته دهم است و فکر نمی کنم از الان صحبت درباره قهرمانی درست باشد. اما ما از هفته اول که لیگ را شروع کردیم، هر هفته بهتر شدیم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. از الان به قهرمانی فکر نمی کنیم. درباره هفته پیش هم باید بگویم که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بودم و سه هفته تمرین نداشتم. دو روز قبل از بازی تراکتور آمدم که تمرین کنم و با یک جلسه تمرین به بازی رفتم. شاید نباید بازی می کردم چون بدنم مصدومیت داشت و از ناحیه همسترینگ خطرناک بود. به ناچار بازی کردم. می دانم کیفیت بازی ام آنطور که باید باشد، نیست. من عادت ندارم به اینطور بازی کردن. اما از هواداران عذرخواهی می کنم به خاطر بازی هفته پیش. هر چه لیگ جلوتر برود، صد درصد من هم به آمادگی بیشتر می رسم. من بعد از 5 ماه هنوز در استقلال جا نیفتاده ام و اسم برخی از مسئولان تدارکات تیم را شاید بلد نباشم. شماره بازیکنان را بعضا ندارم  یا در فضای مجازی آنها را فالو نکرده ام. کمی تایم می برد که با شرایط اوکی شوم. در سپاهان هم همینطور بود. امیدوارم هواداران به خاطر بازی قبلی مرا ببخشند. هر جا بوده ام جزو بهترین ها بوده ام و دوست دارم اینجا هم بهترین باشم.

 

یزدانی در مورد دعوت شدن مجدد به تیم ملی گفت: مگر کسی از الان می داند که دعوت شده؟ لیست تیم ملی ناگهانی اعلام می شود و کسی نمی داند. امیدوارم که در لیست باشم.

دیدگاه‌ها