کد خبر : 1648075 | 14 آبان 1398 ساعت 19:14 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنجه استقلال در شب آبی آزادی

پنج گلزن و پنج شادی گل متفاوت

بازی های خوب شاگردان استراماچونی مقابل آبادانی ها ادامه پیدا کرد تا آبی ها ترسناک تر از همیشه پنجمین برد متوالی را جشن بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از فتح سهند و خارج کردن تراکتور از مسیر صدرنشینی این دفعه نوبت برزیلی های ایران بود تا طعم تلخ شکست برابر تیم ترسناک استقلال را بچشند. نمایش فوق العاده شاگردان استراماچونی مقابل صنعت نفت به نسبت تمام هفته های گذشته کامل تر شد تا پنجه آبی ها بر لیگ بوی بازگشت به دوران اوج و تبدیل شدن به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بدهد.


استقلال مقابل صنعت نفت هر دقیقه که از بازی می گذشت جاه طلب تر نشان می داد و همین جاه طلبی باعث شد تا آبی ها پنجمین برد متوالی را با پنج گل متفاوت جشن بگیرند، گل هایی با گلزنان متفاوت و در ادامه شادی گل هایی که تا روزها در یاد و خاطره طرفداران باقی می ماند. همین بهانه ای بود تا نگاهی بیاندازیم به این شادی گل های متفاوت که توسط لنز دوربین امیرحسین خیرخواه در هوای سرد و آسمان آبی آزادی شکار شده است.


گل اول؛ محمد دانشگر


یه کتی


محمد دانشگر به عنوان یکی از آماده ترین بازیکنان این روزهای استقلال توانست با شکستن مقاومت آبادانی ها شروع کننده جشنواره گل در آزادی باشد، مدافعی که با اشتباه مرگبار دروازه بان صنعت نفت توانست ورزشگاه را منفجر کند در شادی گل خود با "یه کتی" راه رفتن آمادگی خود را به رخ کشید.

 

 

گل دوم؛ شیخ دیاباته


شکار با پنجه آهنین


مهاجم سیه چرده و تنومند، ستاره بازی قبل در ادامه روزهای خوب خود برای دومین هفته متوالی نامش را در میان گلزنان استقلال ثبت کرد. شیخ که اسیر بدشانسی و دید اشتباه داوران شد تا دو پنالتی مسلم حریف روی او گم شود این بار روی ارسال دقیق وریا با ضربه سر بالاتر از همه آبادانی ها گل زد تا پنجه آهنین خود را به رخ بکشد.

 

 

گل سوم؛ مهدی قائدی


قلب آبی


جوان اول این روزهای اردوی استقلال با پیراهن شماره 10 باز هم خوش درخشید و سومین گل را به نام خود ثبت کرد آن هم روی پاس شیخ دیاباته تا جبران مافات هفته قبل از سوی مهاجم مالیایی انجام بگیرد. قائدی با نشان دادن قلب آبی خود بار دیگر بر میزان محبوبیت خود افزود.

 

 

گل چهارم؛ وریا غفوری


فریاد با رگ های بادکرده


کاپیتان استقلال باز هم خوش درخشید و این بار هم با نمایشی کامل نه تنها بهترین بازیکن تیمش برابر آبادانی ها لقب گرفت که باز هم از روی یک ضربه ایستگاهی دیگر هنر گلزنی خود را به رخ همگان کشید. این گل با شادی همیشگی کاپیتان سنندجی همراه بود، شادی که رگ های بادکرده دستان او نشان از تعصبش به هواداران و تیم داشت.

 

 

گل پنجم؛ هروه میلیچ


غرش مرد کروات


با پشت سر گذاشتن روزهای ناامیدکننده ابتدای فصل حالا می توان میلیچ را یکی از خریدهای خوب استراماچونی برای استقلال نامید، مدافع چپی که راه مدافع راست را در پیش گرفت و توانست دومین گل این فصل خود را با ضربه ای دیدنی ثبت و با فریادهای خود خبر از غرش مرد کروات استقلال را به گوش همگان برساند.

 

دیدگاه‌ها